XL-R8R (kan geen advies geven )

Pagina: 1
Acties:

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik krijg deze melding van de madonion-site

We've finished analyzing your PC and have determined that you are running a system that contains: Intel Celeron 525MHz processor, ATI RADEON DDR based graphics card and 256 MB of memory.

Your current PC is an EXCELLENT system that will allow you to run even the most demanding of today's applications.

Unfortunately, we are unable to provide you with recommendations at this time.

The PC you are currently using is either too old or too new to have sufficient statistical representation in our performance database.

If the PC you are using is too old to be identified, then we are not be able to recommend cost effective component upgrades for you.

If your PC is too new to be analyzed with absolute accuracy…Congratulations! We suggest that you check back with us periodically to see if your upgrade options have changed. New products are constantly being introduced, products that may be just what you are looking for to keep you at the top of the performance scale.

zo oud/nieuw is mijn systeem tog niet of loop ik toch zo ver achter

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Ik had laatst precies dezelfde melding met m'n PIII 500 :?
Ach ik ga d'r niet mee zitten :)

• Abu
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Nou, kijk eens waar je vader mee werkt op kantoor bijvoorbeeld, en ga daar Quake Arena op draaien, en probeer het daarna op die van jou. Ik denk dat hun uitgangspunt wat lager ligt dan de jouwe.

Insanus sum

• Xtuv
  • Laatst online: 16:18
hij zou toch minstens kunnen zeggen pleur d'r een DDR mobo en een 1.3ghz TB in...
maarja, je wist zelf ook al dat ie dan sneller werd.. |:(
Dus als je advies nodig hebt: snellere processor, dat is het enige wat nog nodig is aan jou systeem.

• hilbren
ja maar het gaat hier om het principe, zal het een madonion-bug zijn ?

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik denk van wel !!

Verwijderd

Ik had eerst een P166MMX en 32 mb met 2 Mb ATi Rage II en toen kon hij geen advies geven omdat hij te oud was .. en nu heb ik een TB@1000 en 256 CAS222 en een 64 MB DDR Radeon en nu kan hij geen advies geven omdat hij te nieuw is.

Boeie .. ik heb XL-R8R toch alleen maar om op de linkertepel van de robot te klikken *D

• hilbren
Op zondag 04 maart 2001 19:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik had eerst een P166MMX en 32 mb met 2 Mb ATi Rage II en toen kon hij geen advies geven omdat hij te oud was .. en nu heb ik een TB@1000 en 256 CAS222 en een 64 MB DDR Radeon en nu kan hij geen advies geven omdat hij te nieuw is.

Boeie .. ik heb XL-R8R toch alleen maar om op de linkertepel van de robot te klikken *D
O jij ook al :P
Pagina: 1