Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een home cinema systeem (2.1 is voldoende) met dvd/blueray, tuner.
Daarnaast is een absolute must een A+B speaker optie waarmee ik in een tweede ruimte bijvoorbeeld radio kan luisteren terwijl in de woonkamer televisie wordt gekeken (geluisterd).
Kan een dergelijk systeem niet vinden, wil namelijk eigenlijk geen losse audio componenten.
Iemand een suggestie (rond 500 Euro)?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W
Aanschaftopics zijn hier zeker toegestaan, maar een vereiste is dat je aangeeft wat je gedaan hebt om een antwoord te vinden. De opmerking 'Ik kan een dergelijk systeem niet vinden' is echt te mager.
Waar en hoe heb je gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Pioneer, Denon en Philips reeds benaderd, zij geven aan dat ze de A+B switch niet hebben op hun home cinema systemen, alleen op hun losse versterkers. Erg jammer omdat het erg handig is. Op www.kieskeurig.nl kun je wel zoeken op verschillende opties, maar niet op "A+B speakers".

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
A+B betekend ook niet per definitie dat je dan 2 verschillende audio signalen kan uitsturen. Ik heb zelf wel een versterker met A+B, maar daar kan ik alleen kiezen uit welke van de 2 ik het geluid wil hebben. Dus één geluidssignaal, maar met meerdere outputmogelijkheden.

(ik weet niet of dit de laatste tijd veranderd is, mijn versterker is best oud, dus de kans bestaat dat in de tussentijd dit al veranderd is. If so, negeer dit dan aub ;) )

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58

page404

Website says no

denk ook niet dat je rond de 500 euro zoiets gaat vinden. huidige oplossingen zijn bv van Sonos, maar dan praat je al gauw over het dubbele.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een (oude) Yamaha versterker met een dergelijke A+B optie met inderdaad keuze uit 1 audio signaal. Het lijkt me als je je TV ook via de versterker beluistert wel handig om bv radio te kunnen luisteren in een andere ruimte.
Oplossingen van Sonos ken ik, maar dat is prijstechnisch een brug te ver voor mij.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:31:
Heb nu een (oude) Yamaha versterker met een dergelijke A+B optie met inderdaad keuze uit 1 audio signaal. Het lijkt me als je je TV ook via de versterker beluistert wel handig om bv radio te kunnen luisteren in een andere ruimte.
Oplossingen van Sonos ken ik, maar dat is prijstechnisch een brug te ver voor mij.
Je zei ook niet dat je ook via de TV wou/ kon luisteren ;) Je kan dan ook zoeken naar 'Multi-room' systemen, dacht ik. Dat is dus hetzelfde als A+B, alleen een andere benaming :)

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58

page404

Website says no

met ^^. als je dergelijke wensen hebt zit je tegenwoordig toch in een multiroom oplossing. Je hebt nog wat andere keuzes dan Sonos, maar goedkoop wordt het nooit.
Of je koopt voor 350 eur een leuke 2e versterker erbij.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Pagina: 1