bios 1007 -> a7v +5 celsius?

Pagina: 1
Acties:

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:57

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
ikke heb a7v revision 1.02 enne heb 'n bios naar 1007 geflesjt. Nou, alles doet het.. merk geen verschil, alleen dat me cpu 5 graadjes warmer is geworden (42c -> 47c).. ben ik de enige of hoe zit dat? (mobo blijft op 32 c zitten)..

verder ben ik er nog niet achter gekomen wat nou het nut is van deze bios 1007 versus 1005e.. :)

heb wel ergens vernomen dat die 1007 alleen voor rev 1.04 is.. hej, enneh, ik wil geen replays van, 'jah, op een a7v133 gaat het blaablalba)'. Wat een zeikerd ben ik he ;)

traktor scratch!

Verwijderd

Ik denk niet dat je moederbord er warmer op geworden is. Het is bekend dat er 'issues' zijn met die T-meter van het moederbord.

Verwijderd

Ik ben van 1006 naar 1007 gegaan en heb geen hogere temp gekregen... ik heb een rev. 1.02

verder ook weinig nuttige dingen ontdekt, alleen de memory bench was weer een paar Mb hoger... :)

Verwijderd

Ik heb mijn A7V rev 1.02 ook naar die nieuwe 1007 geflashed en eigenlijk geen vreemde dingen kunnen zien met mijn cpu temp. Is hetzelfde gebleven -> duron 800@1000 stressed max 47C. Verder heb ik vanaf 1005C geen spectaculaire verbeteringen meer kunnen merken aan m'n systeem. (usb zat met de oudere versies nog wel 's te rommelen)

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:57

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
laat ik dan maar weer eens mijn verwarming op me kamer uitzetten.. kan ook helpen :)

traktor scratch!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Met een rev 1.02 van 1005d naar 1007 geflashed, geen veranderingen kunnen merken, ook niet in de temp.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Waar we ons ook al niet druk om maken tegenwoordig... :Y)
Pagina: 1