Als je Firefox 3.0 nog gebruikt, zou ik 3.5 gaan gebruiken (via update). Dat is de beste browser op dit moment.
ik heb het niet zo met Firefox, het is een erg trage browser(bij mij teminste).Arnout schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:01:
Als je Firefox 3.0 nog gebruikt, zou ik 3.5 gaan gebruiken (via update). Dat is de beste browser op dit moment.
Wat het beste is, is natuurlijk een mening. Wil je snelheid? Dan is het wat makkelijker te bepalen dmv benchmarks.
Dus daarbij kunnen wij niet jouw vraag beantwoorden denk ik zo.
haha ik snap wat je bedoelt, ik wil een snelle browser, want ik moet veel informatie verzammelen en zo, ik gebruik weinig grafische doelen met Internetbrowsers.Delusion schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:04:
Wat het beste is, is natuurlijk een mening. Wil je snelheid? Dan is het wat makkelijker te bepalen dmv benchmarks.
dus miss is het nu makkelijker.
Alle browsers zijn in principe goed (IE, FF, Chrome, Safari, Opera). Je moet gewoon zelf kijken welke je prettig vindt.
Ik gebruik m.n. Firefox, maar ook Chrome vind ik prima werken.
Ik gebruik m.n. Firefox, maar ook Chrome vind ik prima werken.
Het is de snelste browser op dit moment, zie: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/fastest/Martin0 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:04:
[...]
ik heb het niet zo met Firefox, het is een erg trage browser(bij mij teminste).
Verwijderd
Dit gaat meer een spam topic worden van mijn browser is beter dan die van jou.
Maar je kunt er natuurlijk meerdere installeren en kijken welke je het beste bevalt:
- Firefox 3.5
- Opera
- Safari
- Google Chrome
Uit mijn hoofd meende ik dat IE de traagste HTML en JavaScript parser van allemaal had (ik zou sowieso uit de buurt van IE blijven, maar dat is mijn persoonlijke mening), maar hiervoor zul je even wat benchmarks moeten opzoeken om dat te verifiëren.
Maar je kunt er natuurlijk meerdere installeren en kijken welke je het beste bevalt:
- Firefox 3.5
- Opera
- Safari
- Google Chrome
Uit mijn hoofd meende ik dat IE de traagste HTML en JavaScript parser van allemaal had (ik zou sowieso uit de buurt van IE blijven, maar dat is mijn persoonlijke mening), maar hiervoor zul je even wat benchmarks moeten opzoeken om dat te verifiëren.
Google Chrome
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Of FireFox 3.6 beta, deze schijnt weer sneller te zijn dan 3.5
Wij van WC-Eend....Arnout schreef op woensdag 04 november 2009 @ 09:10:
[...]
Het is de snelste browser op dit moment, zie: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/fastest/
Zoals Catch22 al zei, in principe zijn alle browsers tegenwoordig (laatste versies) prima te gebruiken voor de meeste doeleinden. Het komt puur uit op je eigen voorkeur, zelf gebruik ik zowel Google Chrome (4-dev) als Opera 10 en Firefox nightlies, een beetje afhankelijk van hoe de wind staat
Het nut van dit topic is helaas zeer beperkt. Er is geen 'beste browser' dus ik stel voor dat je zelf een aantal browsers uitprobeert om te kijken wat het fijnst werkt voor jou
[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 04-11-2009 09:14 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()