Nummer 2 vindt ik een mooie uitsnede hebben, het maakt het wat interesanter en het contrast vindt ik zelf erg mooi.
Nummer 3 heeft een erg mooi compositie. Hij is alleen niet erg scherp, dat komt wellicht door de korte sluitertijd en de toch wel erg bewegelijke dieren. Ik zie alleen wel aan je EXIF data dat je niet echt goede lichtomstandigheden had, ISO 1600 (wat mij betreft wel een beetje de hoogste stand die ik aandurg met de 5DmkII) en F/2.8 en ook nog eens op 200mm. Gezien deze omstandigheden is het dan toch nog een mooie plaat geworden!
Plaat 5 vindt ik ook erg interesant! Het is een gewone duif maar de compositie en de mooie bokeh maakt het geheel toch een erg leuke foto om naar te kijken. Ook dat de duif geintreseerd naar iets kijkt naast jou maakt een interesante pose.
Plaat 6 ook erg leuk dat de flamingo's zo mooi op een rijtje staan! Wat mij betreft had de bokeh wel iets meer gemogen, de tweede vogel is net iets te scherp dat het een beetje afleid. Maar ook bij deze foto een erg mooi contrast.
Foto 8 is een traditionele plaat van bamboo zoals je die vaker op internet tegen kan komen. Toch vindt ik deze ook erg mooi omdat ook hier het contrast weer erg mooi is geworden.
De laatste twee foto's vindt ik wat minder interesant. Vooral de laatste foto is niet erg interesant om naar te kijken, wel mooie kleuren maar de blaadjes vindt ik persoonlijk niet echt foto waardig.
Leuke foto's! Vindt het altijd leuk om dit soort foto's te bekijken en dan zien welke settings iemand gebruikt, daar probeer ik dan altijd weer wat van te leren. Heb je toevallig een polorisatie filter gebruikt?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800