Mijn telefoon heeft ineens besloten dat ik de market niet meer in kan. Als ik er op klik opent hij wel, maar als ik bijv. wil zoeken dan start mijn telefoon opnieuw op. Hij is wel supersnel, binnen een minuut mag ik m'n pin weer invoeren. Ik heb dus een g1 met donut, en alles heeft goed gewerkt, totdat ik net een programma wilde zoeken in de market... wie heeft er een oplossing voor mij?
welke donut-ROM heb je? die van cyanogen?, zoja welke preciese versie
of is dit de officiele ROM van t-mobile, (ik heb geen flauw idee meer wanneer de officiele roms uitkomen)
of is dit de officiele ROM van t-mobile, (ik heb geen flauw idee meer wanneer de officiele roms uitkomen)
Ik heb gewoon orginele updates, niks geroot ofzo...
En als ik mijn toetsenbord uitgeklapt heb, gebeurd hetzelfde
En als ik mijn toetsenbord uitgeklapt heb, gebeurd hetzelfde
En als je nou eens op een van die uitgelichtte applicaties klikt of door de verschillende categorieën browsed, gebeurt het dan ook?
ja ik bedoelde juist in een ander programma dan de market, en je gebruikt dan het on-screen toetsenbord, dus drukken op een (leeg)invoer-veld, loopt hij dan ook vast?
Het lijkt dus echt aan het oproepen van het toetsenbord te liggen. Volgens mij is het mogelijk om alternatieve toetsenborden te installeren. Ik zou zeggen, probeer er eens een, stel die in als standaard en kijk of je het probleem dan nog hebt. Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt.
Als ik bij Chomp SMS het on-screen toetsenbord op roep, gebeurd er niks!
Dus dat is het niet 
Edit: Ik merk nu ook dat mijn google search widget niks meer doet. Kan er op klikken wat ik wil maar er gebeurd niks, ook niet na verwijderen en opnieuw toevoegen... Lijken wel allemaal 1.6 dingen te zijn
Edit: Ik merk nu ook dat mijn google search widget niks meer doet. Kan er op klikken wat ik wil maar er gebeurd niks, ook niet na verwijderen en opnieuw toevoegen... Lijken wel allemaal 1.6 dingen te zijn
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 08:16 ]
Net wilde ik smsen (ik gebruik ChompSMS) en tijdens het tikken klikte ik per ongeluk op dat vergrootglas , waarmee je volgens mij naar de 'quick search box' kan gaan. Bij mij ging mijn telefoon dus ook opnieuw opstarten, net zoals bij de Market... Het lijkt wel of het echt met Donut te maken heeft, want het zijn allemaal nieuwe features. Het gekke is dat het wel goed gewerkt heeft...
Alsin factory reset?
Nee dat niet, want ik hoopte stiekem dat 't op een andere manier opgelost kon worden
En ik vroeg me af of ik de enige was die dit probleem heeft!
Nee dat niet, want ik hoopte stiekem dat 't op een andere manier opgelost kon worden
Pagina: 1