Viper2 voltage mod

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:32
Ik heb eens iets gelezen over een viper2 voltage mod. Ik ben geintresseerd, omdat mijn viper2 met een CPU fan slechts 2MHz'en verder wil dan zonder fan.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
jammer jgc, niet veel viper2 mensen hier, allemaal nvidiots, just like me... :(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

4POX

Everybody is wired

Hier nog een viper2 junkie.. Voltage mod.. Je maakt mij wel erg nieuwsgierig... Wil nog altijd die s3tc functie verder opfokken,,,'

Wie weet meer.. Help ons

AKA Rinkel weblog

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

4POX

Everybody is wired

http://www.4pox.net/zooi/viper.zip

Deze zorgt voor een performance-boost...

win9x driver

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 23:51 schreef Mister_X het volgende:
jammer jgc, niet veel viper2 mensen hier, allemaal nvidiots, just like me... :(
Nvidiots? Radeonfan hier :)

• Mister_X
ja sorry, tof hlpdsk, ik zal mijn verhaal eens vertellen:

ik was/ben een Savage2000 fan, ik had voorheen een viper 2 totdat ie dood ging, om nou weer een diamond viper 2 te kopen leek me toch nix, aangezien ik voor die andere een 150,- hoefde neerte tellen, ik wou eigenlijk wel die inno3d savage2000 64MB!, maar die is niet leverbaar hier, geen 1 winkel had hem.

dus blijft er weinig keus over dan een nvidia ding te halen, alleeeen maar gforcesen! van een tig merken....... en dat vind ik nou jammer, vroeger had je tenminste nog keus!

nu alleen nog

s3 (savage2000)
ati
nvidia
3dfx een beetje nog, maar zal niet meer lang duren,
geld ook voor s3

• _JGC_
3dfx gaat als het aan powercolor ligt niet dood, en S3 Graphics / VIA heeft eind dit jaar nog 3 nieuwe chipsets in de aanbieding waarvan de specs er niet om liegen. Helaas zitten we weer met de drivers dan...

• _JGC_
Hmm, die link die ik hier kreeg van die tweakdriver is niet echt interessant voor mij, ik maak zelf drivers immers :)

• Mister_X
Op maandag 05 maart 2001 19:48 schreef _JGC_ het volgende:
3dfx gaat als het aan powercolor ligt niet dood, en S3 Graphics / VIA heeft eind dit jaar nog 3 nieuwe chipsets in de aanbieding waarvan de specs er niet om liegen. Helaas zitten we weer met de drivers dan...
video chipsets??? linky please :9~

• _JGC_
http://jgc2.virtualave.net/cgi-bin/newspro/viewnews.cgi?newsid978713167,52131,

Hier bijvoorbeeld...

BTW: Die stond een hele tijd geleden ook op tweakers

• Bar_en_boos
  • Niet online
Ook eens iets gelezen over knoeien met de voltage. In het verhaal werd doorverwezen naar een vage Russische site waarop een schema zou staan hoe dit te doen. Veel priegelig soldeerwerk volgens mij.
Die link stond ergens in een of ander savageforum. Waar weet ik echt niet meer.

Trouwens, JGC, is jouw getweakte driver nu echt beter/sneller dan de S3 referencedrivers?

• Bar_en_boos
  • Niet online
Oh ja, en nu ik toch bezig ben met de Viper II, ik heb zelf de rev. B versie. Weet iemand wat het verschil is met de rev. A?

Verder bevalt de Viper II best goed hoor! :7 Draait al een jaar min of meer probleemloos.

• _JGC_
Hij bevalt me heel erg goed. Ik heb zelf de rev A Viper2. deze draait op 125/143 standaard en heeft 6ns (166MHz) Hyundai geheugen wat met gemak hier de 185 haalt.
Zal wel een andere soort geheugen op die van jou zitten

Die drivers bevallen me ook goed. Ref drivers hebben geen Metal support, de mijne wel (wat wil je ook: V2 driver is een port van mijn Savage4 tweakdriver)
Pagina: 1