Omdat ik in ons team op mijn werk redelijk snel weg ben met ICT aangelegenheden hebben ze gevraagd wat mij het beste leek voor een nieuwe schermen set up.
Echter ervaring is de beste leerschool en daarom wil ik jullie hulp vragen.
Uitgangspunt:
financiele aplicatie werkt ideaal op een resolutie van 1024*768 (exclusief takenbalk)
(op het moment is dit schermvullend op een 17 inch monitor)
Nu zal op termijn de fysieke factuur niet meer aanwezig zijn bij ons op de afdeling maar op de postkamer achter blijven.
Om prettig te kunnen blijven werken en niet heen en weer te moeten klikken zullen factuur (standaard formaat a4) en applicatie tegelijk getoond moeten kunnen worden.
toegevoegd naar aanleiding eerste reactie:
Het budget wordt pas gecreeerd op het moment dat het besluit valt voor welke optie er gegaan word. Indien het nog niet mogelijk is om 2 schermen aan te sluiten zal er een upgrade plaatsvinden om dit wel mogelijk te maken als voor deze optie gekozen word.
Wat zou de beste/prettigste manier zijn om dit te doen.
Zelf zat ik te denken aan 2 opties
1 groot breedbeeldscherm op hoge resultie zodat de a4 naast het programma kan komen te staan
2 kleine schermen waarbij de ene de aplicatie toont en de 2e de factuur
Heeft er iemand al ervaring hiermee? wat lijkt jullie de beste oplossing
Alvast bedankt
(Omdat er nog geen budget is vastgesteld gaat het me nu ook om de optie die het prettigste zal werken. Het is bij de werkgever bekend dat hier een kostenplaatje aan hangt, maar vanwege digitalisering en het feit dat de facturen op een andere lokatie binnen komen dan dat de financiele administratie zit wil men dit digitaal oplossen)
Echter ervaring is de beste leerschool en daarom wil ik jullie hulp vragen.
Uitgangspunt:
financiele aplicatie werkt ideaal op een resolutie van 1024*768 (exclusief takenbalk)
(op het moment is dit schermvullend op een 17 inch monitor)
Nu zal op termijn de fysieke factuur niet meer aanwezig zijn bij ons op de afdeling maar op de postkamer achter blijven.
Om prettig te kunnen blijven werken en niet heen en weer te moeten klikken zullen factuur (standaard formaat a4) en applicatie tegelijk getoond moeten kunnen worden.
toegevoegd naar aanleiding eerste reactie:
Het budget wordt pas gecreeerd op het moment dat het besluit valt voor welke optie er gegaan word. Indien het nog niet mogelijk is om 2 schermen aan te sluiten zal er een upgrade plaatsvinden om dit wel mogelijk te maken als voor deze optie gekozen word.
Wat zou de beste/prettigste manier zijn om dit te doen.
Zelf zat ik te denken aan 2 opties
1 groot breedbeeldscherm op hoge resultie zodat de a4 naast het programma kan komen te staan
2 kleine schermen waarbij de ene de aplicatie toont en de 2e de factuur
Heeft er iemand al ervaring hiermee? wat lijkt jullie de beste oplossing
Alvast bedankt
(Omdat er nog geen budget is vastgesteld gaat het me nu ook om de optie die het prettigste zal werken. Het is bij de werkgever bekend dat hier een kostenplaatje aan hangt, maar vanwege digitalisering en het feit dat de facturen op een andere lokatie binnen komen dan dat de financiele administratie zit wil men dit digitaal oplossen)
[ Voor 24% gewijzigd door Tribledragon op 03-11-2009 23:26 ]
Samsung R710 Q9000 geforce 130m