help bij beeldscherm kopen.

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• m.mollema
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 14:12
beste mensen,

dit lijkt mischien op een andere post maar ik heb een andere videokaart.
ik ben zo langzamer hand mijn 19 inch beelscherm een beetje zat en ik heb recent een nieuwe pc aangeschaft.
ik dacht bij een nieuwe pc hoort een nieuw beeldscherm. helaas ben ik niet zo bekend met beeldschermen dus vraag ik jullie om advies. ik zou graag een full hd scherm willen hebben ong. tussen 200 en 300 euries 24,25,26 inch ong met een hdmi aansluiting voor mijn xbox een een dvi aansluiting. mijn videokaart is een ati radeon hd 4850.

groeten,

m.mollema

Verwijderd

nice videokaart

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen? even doornemen, verder kun je in de Pricewatch je minimale eisen aangeven en de maximale prijs wat je wilt betalen en komt er een lijst met schermen uitrollen. Hier weer filteren op merk, aantal aansluitingen, minimale resolutie en aspect ratio moet hét scherm voor jou opleveren.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-04 22:43

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Samsung SyncMaster T240HD. Dit is er zo maar eentje.

edit: Wiethoofd to the rescue :+

[ Voor 58% gewijzigd door Matthew op 03-11-2009 21:59 ]

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik snap dat je deze videokaart zelf hebt, maar dit soort post worden niet gewaardeerd.
De TS vraagt advies over een scherm, hij wil niet weten of zijn kaart goed is. Anders had hij hem niet gekocht...

Ontopic: Voor een xbox zou ik voor full-Hd resolutie (1920 * 1080)gaan. Dit omdat een xbox 720 p is dat is ook een 16:9 verhouding.

• m.mollema
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 14:12
Wiethoofd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:57:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen? even doornemen, verder kun je in de Pricewatch je minimale eisen aangeven en de maximale prijs wat je wilt betalen en komt er een lijst met schermen uitrollen. Hier weer filteren op merk, aantal aansluitingen, minimale resolutie en aspect ratio moet hét scherm voor jou opleveren.
bedankt dit had ik helaas niet gezien

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:53

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT :W

Aan het kopen van eender welk artikel gaat bij de tweaker een gedegen vooronderzoek vooraf. (Vwb electronica dan ;) ) Loop eerst de aangegeven stappen door. Bepaal je budget, je wensen/eisen, gebruik de pricewatch en lees reviews. Als je er dan nog niet uit komt, mag je hier om advies vragen. Dit topic gaat iig dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 04-11-2009 00:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.