Help met moederbord + geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-12-2025

Tahref

God bless you

Topicstarter
Ik heb een pc gekocht zonder geheugen en videokaart omdat ik die al had.
kom ik er bij het plaatsen van het geheugen achter dat deze niet past.
zou iemand weten waarom dit zo is?
en welke ik dan wel zou moeten kopen.
(Ik ben echt een noob in dit soort dingen)
btw ik heb een ASRock N68-S moederbord, en volgens mij deze geheugen kaart:
http://www.ginger6.com/ho...r2-cl50-chip-p-32675.html

Verwijderd

ik denk dat het komt omdat niet alle chipsets gemaakt zijn voor alle computers en waarschijnlijk bij een specifiek merk horen, ik zou eens op de site van je computer gaan kijken welke chipsets allemaal worden ondersteund...

Verwijderd

weet btw niet waar je anders zou moeten kijken ;)

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:12
Het aangegeven geheugen zou gewoon in dat moederbord moeten passen. Op 1 manier, en er zijn er 2.
Is het echter DDR of DDR3 dan gaat dat nie passen nie. Dus kijk eventjes op je module, daar zou een stickertje op moeten staan met DDR(2/3 of niets).

• Tahref
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-12-2025

Tahref

God bless you

Topicstarter
thx voor het proberen oplossen maar hoeft al niet meer, ik had de geheugenkaart er gewoon niet goed in gedrukt(was bang dat ik het zou kapot maken) stom stom stom

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Helaas is dit niet echt de manier om hier een topic te openen. We verwachten op GoT dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent. Als je er niet uit komt mag je gerust een topic openen, maar wees dan duidelijk en volledig - geef allereerst exact aan om welke onderdelen het gaat (niet via vage links, maar gewoon de naam van de onderdelen in kwestie), beschrijf de situatie ("past niet" zegt niet zoveel - heb je het over fysiek niet passen? beschrijf dan hoe!) en geef aan waar je zelf gezocht hebt naar een oplossing, wat je toen vond (hier wel links geven) en wat dan exact niet duidelijk is.

Mooi dat je het zelf gevonden hebt, maar dit topic gaat dicht wegens te weinig info en (voorzover te lezen) inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.