Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox 3.5.4 blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Hallo ;)

Als ik Firefox gebruik komt het vaak voor de de browser bevriest. Ik kan gewoon nog links aanklikken en nieuwe adressen intikken, maar de tabblad-laadicoontjes blijven ronddraaien en er laad niks meer. Er is ook geen activiteit meer op mijn internetverbinding. Het probleem is opgetreden nadat ik naar Firefox 3.5.4 ben geüpgraded.

Ik schoon mijn Firefox op met IE Privacy Keeper, optimaliseer de databases met SpeedyFox en heb een aantal snelheidstweakjes toegepast. Dit alles hetzelfde bij mijn vader die er geen last van heeft.

De browser opnieuw starten is altijd de enige optie. Ik kan de tabbladen sluiten en het opnieuw intikken, er laad gewoon niets.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:00
Ik heb precies het zelfde probleem. Misschien ligt het aan een add-on ik weet niet welke jij gebruikt maar ik heb de volgende:
  • Cooliris
  • Fastest fox
  • pdf download
  • AVG search
Ik vind het wel opvallend dat het alleen sinds de update naar 3.5.4 is. Het is mij verder al wel opgevallen dat het meestal gebeurd als er een video op de website staat. Dus het zou ook nog aan een videocodec ofzo kunnen liggen.

[ Voor 36% gewijzigd door Mister_Gaus op 03-11-2009 20:35 ]

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Topicstarter
Ik heb alleen Ad-Block, dus aan Add-ons ligt het niet.
Het gebeurd inderdaad vaker als er een video op een pagina staat.
Ik ga toch even de codecs een voor een uitproberen.

EDIT: Na heel wat uitgeprobeer heb ik de vermoedelijke boosdoener gevonden. Voer een update uit van Adobe Flash player. Ik heb niet de gelegenheid gekregen lang te testen. Ik post morgenvroeg nog wel of die plug-in het echt was ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 03-11-2009 20:50 ]

Verwijderd

Het zit hem in de flashplayer idd.
Sinds ik de add-on flashblock en Noscript heb draaien gaat FF weer zoals voorheen.