Toon posts:

playstation waar gaat het nou om ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
psx 2 of psx 1 of psx waar gaat het nou om de meeste nieuwe games komen wel ff lekker uit op de psx 2 ,,die sony lui verplichten je gewoon om dat dure ding te kopen toch??
De engine van de psx1 is nog geen eens helemaal benut?? :(:(:(:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 04 maart 2001 18:49 schreef timeout het volgende:
De engine van de psx1 is nog geen eens helemaal benut?? :(:(:(:(
Nouhou.. dat is niet helemaal waar.

Ja, wil je nieuw spul spelen heb je altijd ook een nieuwe machine nodig.. of je nu een pc of een console hebt.. je blijft kopen :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Als MGS2 en FF10 uitkomen ga ik denk ik toch wel twijfelen tot aankoop van PS2, maar nu is ie nog veel te duur en zijn er toch niet echt leuke spellen voor (spreken mij niet echt aan iig)

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Ik kan een PS2 voor 900 piek krijgen. Nieuw in doos.

Zit er toch heilig over te denken hierop in te gaan. Al is het alleen maar om FF9 te kunnen spelen (PSX-spel => krijg um niet geemuleerd). Ook lijkt Zone Of Enders (PS2-spel) me erg wreed. Nog maar niet te spreken van Gran Turismo 3 (PS2-spel). Deze komen ook binnen 2 maanden uit.

Gadgeteer

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op zondag 04 maart 2001 20:39 schreef Rookstar het volgende:
Ook lijkt Zone Of Enders (PS2-spel) me erg wreed.
Hmmmm, toen ik hier beelden van zag moest ik echt ff op de pot.. ondanks wat wat de commentator erover te zeggen had :r

Wat een kut-graphs.. en volgens mij ook een waardeloze gameplay.. Maar ja. Smaken verschillen :7 ...ofzoiets...

" Play the violent strings of my symphony "

Verwijderd

De PSX is echt helemaal uitgemolken. Dat ding bestaat al 6 jaar ofzo. Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die zo'n verouderd ding kopen.

Wees bli jdat die ps2 er is en je dat oude ding weg kan doen!

Verwijderd

Topicstarter
jongens die pc spellen spelen hoeven wat mij betreft hier niks te posten

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

FF VOOR DE DUIDELIJKHEID:

Ik ben pc-gamer. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je console's moet haten! Console's en PC-games moeten gewoon naast elkaar blijven bestaan.

Als je een ps2 koop kraak je de xbox of cube niet af! Ik ga op zekers ook een X-Box kopen (alleen al omdat er heel wat pc-developers voor de xbox gaan produceren). De XBox is alleen nog een jaar weg (en voor goeie spellen moet je aan 11/2 jaar denken), dus ps2 lijkt me een goeie tussenstap.

Gadgeteer

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 20:39 schreef Rookstar het volgende:
Ik kan een PS2 voor 900 piek krijgen. Nieuw in doos.
WAAR EN HOEVEEL IKKE OOK

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

hehe.....ik kan er helaas maar 1 krijgen...

maaruh.......nadeel is dat ik waarschijnlijk geen garantie enzo heb.

Maar als je een modchippie in laat bouwen heb je ook geen garantie meer....dusseh dat kan me niet echt superveel schelen........

en dat ding gaat toch hoop ik niet zo snel verrot.......'t is geen pc ;)

Gadgeteer

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Hey,

Als pc gamer ben ik niet vies van een console dus er staat een N64, PS1, PS2 en een Dreamcastje onder de tv (wel veel kabels verdomme)

Zolang o.a. Final Fantasy, Metal Gear Solid, Tekken en alle RPG's in het algemeen 10x beter spelen op console dan PC blijven die bakken er mooi staan!

Vind je d'r niks an, koop ze dan gewoon niet. Gewoon wat jij wilt.......
Pagina: 1