Hallo,
Afgelopen donderdag heb ik een systeem geassembleerd voor een vriend van mij. Er zit een XFX 5770 ingebouwd. Nu krijg ik met de nieuwste drivers om de aantal minuten na het opstarten van de computer een grijs scherm. Hier is niet meer vandaan te komen. De enige mogelijkheid is daarna een reset.
Nieuwe drivers via de site van ATI werken niet, evenals de drivers op de cd-rom. Wanneer er geen drivers geinstalleerd zijn, werkt het systeem 'naar behoren', voor zover dat kan zonder drivers.
Voor de volledigheid even het systeem:
Cooler Master CoolerMaster MidiTower CM-690 Black
Samsung 1000GB Samsung HD103SJ
AMD CPU Phenom II X3 720 95Watt. Socket AM3. Triple core. 2.8GHZ. 7.5MB. Black Edition.
Cooler Master CoolerMaster CPU Cooler Hyper TX3
Cooler Master CoolerMaster Real Power Series Power Supply 520 watt
Samsung SHS223B
Microsoft Win Home Prem 7 64-bit Dutch
Gigabyte GA-MA790XT-UD4P AM3 790X
OCZ DDR3 High Performance Memory 4GB
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik zou het zeer op prijs stellen.
Bedankt,
Marc
Afgelopen donderdag heb ik een systeem geassembleerd voor een vriend van mij. Er zit een XFX 5770 ingebouwd. Nu krijg ik met de nieuwste drivers om de aantal minuten na het opstarten van de computer een grijs scherm. Hier is niet meer vandaan te komen. De enige mogelijkheid is daarna een reset.
Nieuwe drivers via de site van ATI werken niet, evenals de drivers op de cd-rom. Wanneer er geen drivers geinstalleerd zijn, werkt het systeem 'naar behoren', voor zover dat kan zonder drivers.
Voor de volledigheid even het systeem:
Cooler Master CoolerMaster MidiTower CM-690 Black
Samsung 1000GB Samsung HD103SJ
AMD CPU Phenom II X3 720 95Watt. Socket AM3. Triple core. 2.8GHZ. 7.5MB. Black Edition.
Cooler Master CoolerMaster CPU Cooler Hyper TX3
Cooler Master CoolerMaster Real Power Series Power Supply 520 watt
Samsung SHS223B
Microsoft Win Home Prem 7 64-bit Dutch
Gigabyte GA-MA790XT-UD4P AM3 790X
OCZ DDR3 High Performance Memory 4GB
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik zou het zeer op prijs stellen.
Bedankt,
Marc