console voor racing games PS3 of Xbox360 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2023
welke console kan ik beter kopen voor race games ? en voor online te spelen liefst
en wat First-person shooters

sorry als er al een soort gelijke topic is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
nick5425 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:19:
welke console kan ik beter kopen voor race games ? en voor online te spelen liefst
en wat First-person shooters

sorry als er al een soort gelijke topic is
Kijk gewoon voor alle 2 de consoles is welke games er zijn, en welke jij dus het liefst speelt.
Daarbij is online gaming op de PS3 gratis, en voor de Xbox360 betaal je geld per maand :)

Kijk zelf dus eens rond. We kunnen helaas niet voor jou beslissen :>

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je moet inderdaad gewoon kijken welke games je wilt spelen (en de prijs kan meespelen, ik heb destijds een xbox gekocht omdat een ps3 3 keer zo duur was, geen idee hoe dat nu ligt),

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:47

Player1S

Probably out in the dark

Wat hebben je vrienden??
Ook een bepalende factor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het is feitelijk Forza vs Gran Turismo/Motorstorm. ;) Alle andere racegames zijn veelal multiplatform. Daarnaast is het van belang dat je op de xbox alleen met door Microsoft goedgekeurde sturen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Roamor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:19:
Het is feitelijk Forza vs Gran Turismo/Motorstorm. ;) Alle andere racegames zijn veelal multiplatform. Daarnaast is het van belang dat je op de xbox alleen met door Microsoft goedgekeurde sturen kan spelen.
Je vergeet Project Gotham Racing 3 en 4 voor de xbox 360, allebei zeer leuke/goede games en die je tegenwoordig voor 2 tientjes of minder kan kopen.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat iedereen hierboven ook al zegt; het is heel persoonlijk.

Ikzelf heb een PS3 vanwege Motorstorm en het BluRay aspect. Beide consoles hebben allebei hun pro's en cons, maar ikzelf zou nooit een Xbox kopen en zo zullen er ook mensen zijn die nooit een PS3 zouden kopen.

Je kan toch niet echt aan mensen vragen welk product jij moet kopen? Vraag je ook in forums wat voor merk auto ze je aanraden?

Kijk zelf eens rond, welke spellen zijn er voor welk platform, wat is er voor extra functionaliteit? (dit was voor mij BluRay bij de PS3). Heb je vrienden of familie met 1 van beide systemen enz.

De Xbox heeft redelijk wat titels die mij aan pc spellen doen denken, dat kan aan mij liggen hoor, ben niet erg op de hoogte van alle Xbox zaken.

Persoonlijk vind ik het een nadeel dat de Xbox geen BluRay heeft, als je wireless wilt connecten heb je een dure module nodig, zoals hierboven al is vermeld, en werken alleen door Microsoft goedgekeurde sturen op de Xbox etc.

Verder vind ikzelf de PS3 mooier, maar dat is ook persoonlijk....

Dit zijn allemaal redelijk simpele afwegingen die je met een beetje googlen zo op had kunnen zoeken. Maar goed, nu weet je van enkele mensen hun voorkeur / redenering. Hopelijk helpt het je om zelf ook een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zitten flink wat afwegingen in,
-aanschaf is xbox goedkoper maar dit betaal je weer terug via maandelijkse abbo,
-heb je bv al een G25 racestuur heb je er weer niets aan op de xbox
-welke controller vind je beter voor FPS
-ben je meer arcade racer (NFS, Burnout), of meer 'simulator' (Forza, GT)
-wat hebben vrienden van je waar je mee zou gaan gamen?

Ik heb zelf een PS3, mede omdat ik een G25 heb, puur voor GT en tekken series, controllers liggen (voor mij) beter in de hand en natuurlijk de looks :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2009 18:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick5425
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2023
ok bedankt iedereen
kan ik mechien beter voor ps3 want ik heb al stuur voor de pc en kan dus waarschijnlijk niet op de xbox360
en ben de controller van de ps2 al gewend dus als ik alles op een rijtje zou zetten is denk ik voor mij dan de ps3 de beste optie

alleen jammer dat ik dan geen forza kan spelen lijkt me ook zeer mooi game maar gran turismo ook dus :D allebij gaat nooit lukken

maar het is niet zo dat er voor de eene console meer race games worden gemaakt dan de andere?

[ Voor 15% gewijzigd door nick5425 op 03-11-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:09
nick5425 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:22:
ok bedankt iedereen
kan ik mechien beter voor ps3 want ik heb al stuur voor de pc en kan dus waarschijnlijk niet op de xbox360
en ben de controller van de ps2 al gewend dus als ik alles op een rijtje zou zetten is denk ik voor mij dan de ps3 de beste optie

alleen jammer dat ik dan geen forza kan spelen lijkt me ook zeer mooi game maar gran turismo ook dus :D allebij gaat nooit lukken

maar het is niet zo dat er voor de eene console meer race games worden gemaakt dan de andere?
Je kan toch zelf ook wel zoeken? Je stelt echt of vragen waar anderen eigenlijk geen antwoord op kunnen geven (persoonlijk enzo) of vragen waar je dus eigenlijk vraagt of wij voor jou willen zoeken... Google is ur friend

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Kijk gewoon welke titel je beslist wilt spelen en voor wel platvorm die beschikbaar is verder kijken naar budget, maar als het aan mij lag zou ik voor de PS3 gaan, heeft meer potentie door de cell cpu en gratis online is een hele hoge factor. Ik heb een 360 gehad maar weer verkocht, ook een jaartje live gehad maar vond het toch te duur om het te blijven gebruiken. Als ik weer een console zou nemen wordt het iig de PS3, of een generatie wachten en dan zien we wel weer verder welk op dat moment de beste ingrediënten heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is toch vooral zoekwerk en een persoonlijke keuze, daar kunnen we je hier niet bij helpen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.