welke console kan ik beter kopen voor race games ? en voor online te spelen liefst
en wat First-person shooters
sorry als er al een soort gelijke topic is
Kijk gewoon voor alle 2 de consoles is welke games er zijn, en welke jij dus het liefst speelt.nick5425 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:19:
welke console kan ik beter kopen voor race games ? en voor online te spelen liefst
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je vergeet Project Gotham Racing 3 en 4 voor de xbox 360, allebei zeer leuke/goede games en die je tegenwoordig voor 2 tientjes of minder kan kopen.Roamor schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:19:
Het is feitelijk Forza vs Gran Turismo/Motorstorm.Alle andere racegames zijn veelal multiplatform. Daarnaast is het van belang dat je op de xbox alleen met door Microsoft goedgekeurde sturen kan spelen.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2009 18:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 15% gewijzigd door nick5425 op 03-11-2009 22:34 ]
Je kan toch zelf ook wel zoeken? Je stelt echt of vragen waar anderen eigenlijk geen antwoord op kunnen geven (persoonlijk enzo) of vragen waar je dus eigenlijk vraagt of wij voor jou willen zoeken... Google is ur friendnick5425 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:22:
ok bedankt iedereen
kan ik mechien beter voor ps3 want ik heb al stuur voor de pc en kan dus waarschijnlijk niet op de xbox360
en ben de controller van de ps2 al gewend dus als ik alles op een rijtje zou zetten is denk ik voor mij dan de ps3 de beste optie
alleen jammer dat ik dan geen forza kan spelen lijkt me ook zeer mooi game maar gran turismo ook dusallebij gaat nooit lukken
maar het is niet zo dat er voor de eene console meer race games worden gemaakt dan de andere?
To dare is to do
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq