Philips breedbeeld Ad crashed browser(s)

Pagina: 1
Acties:

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:51

Umbrah

The Incredible MapMan

Topicstarter
Vanwege de tentamenweek en een noodzaak om tijd te doden, zit ik helaas nu op school computers, die zijn uitgerust met Firefox 2.0.0.3 (en nu allemaal lachen, klaar? mooi). Komt die verschrikkelijke philips ad ineens naar boven, dus ik instinctief al naar het knopje 'sluiten' op die advertentie drukken, en wat schetst de verbazing: weg browser!

Bij het herstarten wil Firefox mijn sessie herstellen, dus het lijkt een crash te zijn geweest.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Firefox 2.0.0.3 wordt door 0,02 procent van onze bezoekers gebruikt (onder de FF-gebruikers toch altijd nog goed voor een 41e plek). Als het probleem zich inderdaad alleen tot deze versie beperkt, is dat heel vervelend, maar zal er naar alle waarschijnlijkheid geen actie worden ondernomen.

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:45
Flash ads zijn sowieso killing in Firefox, ook in 3.5. Ik heb zo vaak dat m'n hele browser bevriest omdat er een zware flash ad ingeladen wordt. Vooral met Flash 10 met primitieve 3D ondersteuning is het een groot gekkenhuis geworden.

Het is overigens een bekend probleem dat al uit 2008 dateert, als je een beetje zoekt op internet. Ik heb het zelf veel op Nederlandse sites. Het is leuk dat Tweakers zegt dat het ze niks interesseert maar ze vergeten dat ze mensen daarmee rechtstreeks in de handen drijven van adblockers.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Als dat nog steeds dezelfde Philips overlay is die 2 weken terug ook al draaide dan kan ik beamen dat die gewoon ontzettend 'zwaar' is; die vertraagde mijn pc ook merkbaar (80% CPU) en is ook ruim 1MB groot in totaal. Zeker een bannerbakker van deze club :X

Intentionally left blank