Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 15:51

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik ben opzoek naar goede oordopjes voor een fm-radio.
Aangezien je oordopjes als antenne fungeren in bijvoorbeeld je telefoon, vroeg ik mij af of er ook verschil is in kwaliteit.
Bijvoorbeeld een elcheapo lidl oordopje geeft slechter ontvangst dan een sure sony of iets dergelijks.

Ik heb geprobeerd te zoeken op google, maar het enige wat ik tegen kom is kwaliteit in geluid.

Kan iemand mij hiermee helpen??

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Dat komt omdat bij oordopjes als antenne vooral het gebruik van invloed is op de ontvangst, zorg je ervoor dat het snoer lang is, dan heb je veel betere ontvangst dan dat je ooit met design zou kunnen bereiken.

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 15:51

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Arnout schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:54:
Dat komt omdat bij oordopjes als antenne vooral het gebruik van invloed is op de ontvangst, zorg je ervoor dat het snoer lang is, dan heb je veel betere ontvangst dan dat je ooit met design zou kunnen bereiken.
Het ging mij ook niet om het design van de oordopjes, maar ik dacht misschien heeft de kwaliteit van de oordopjes er nog wat mee te maken.

Dus wat jij eigenlijk zegt hoe langer de snoer hoe beter de ontvangst?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Nee, niet hoe langer hoe beter. Zorg ervoor dat het snoer niet opgerold of in een kluw zit. FM ontvangst is het beste bij een bepaalde lengte van de antenne, ff geen tijd op het op te zoeken, maar ik dacht iets van 80cm ofzo.

Owja en onder design valt ook de kwaliteit ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Arnout op 03-11-2009 16:37 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:27
Arnout schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:36:
Owja en onder design valt ook de kwaliteit ;)
Nee hoor, iets kan prachtig zijn, maar een waardeloze kwaliteit hebben.

En high end oordopjes kopen om radio te luisteren is net zoals een Full HD tv kopen en er met je playstation 1 op spelen

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik weet niet waar het aan zou moeten liggen, maar ik heb verschillende oordopjes gehad en het ontvangst was zeer wisselend!

Meestal waren de In-ears van mindere kwaliteit, de fullsize headphones al helemaal om te huilen, maar simpele dopjes als de Sennheiser MX400 en de AKG dopjes(weet typenummer niet meer... Maar geen In-ears :+) die deden het aanzienlijk beter dan de duurdere varianten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Pagina: 1