Toon posts:

Ik heb de ideale HTPC opstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views

Verwijderd

Topicstarter
of tenminste, dat denk ik toch. Na een half jaar plannen, brainstormen en uiteindelijk pioneerswerk doen omdat niemand aan al mijn vragen en eisen kon tegemoetkomen of zelfs gewoon een antwoord vinden heb ik de opstelling uiteindelijk experimenteel uitgewerkt en met success. Het heeft enige weken/maanden inlooptijd en tweaking gekost maar sedert een klein jaar gebruik ik wat mij een ideale HTPC opstelling lijkt die aan al mijn eisen voldoet.

Ipv gewoon te vermelden wat er gebruikt werkt en wat het is zodat jullie gewoon "OK" kunnen zeggen nodig ik bij deze iedereen uit om gratis van mijn ervaring en kennis gebruik te maken door me in dit topic te vragen hoe ik een bepaald euvel heb opgelost of vragen in de aard van "kan hij dit ?" of "ondersteunt hij ook dat ?" of "kan hij de nieuwste geluidsstandaarden aan" of "wat als er morgen nieuwe uitkomen" etc... Ik zal dan met plezier uitleggen wat voor mij toen de problemen waren en hoe ik ze opgelost heb. Dus sukkel jij ook met iets ? Vraag er maar op los zou ik zeggen.

Verwijderd

Ok.

Modbreak:Doe maar even niet. Staat het topic je niet aan? Topic report! (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif)

[ Voor 96% gewijzigd door Thandor op 04-11-2009 10:04 ]

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-01 16:30

oXygeN

oftewel oxje...

Zo zeg, echt waar? Serieus, meen je dat nou? Zo nou, daar sta ik van te kijken, echt waar? Zóó hey, en das allemaal echt gebeurd? Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend boeiend, interessant boeiend!
Modbreak:Doe maar even niet. Staat het topic je niet aan? Topic report! (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif)

[ Voor 22% gewijzigd door Thandor op 04-11-2009 10:04 ]

\o/

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-02 22:58

mvh

State Governor

Ok.

:*)

(Zou dit niet een soort van casemod-topic zijn? De meeste mensen die zoiets doen zijn erg trots op het resultaat).

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:24:
Dus sukkel jij ook met iets ? Vraag er maar op los zou ik zeggen.
Is dat niet waar een forum voor gemaakt is?
Iemand maakt een nieuw topic met een vraag

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Op slot tot een lokale mod er iets mee doet.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 21:31

Thandor

SilverStreak

Ik kan er, behalve een slotje, weinig aan toevoegen :). Op het forum zijn genoeg faciliteiten om vragen te stellen. Daar is een topic zoals deze niet voor nodig ;). Zie bijvoorbeeld: [BBG Aanschaf] htpc september 2009.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.