Toon posts:

Marantz pm7003/8003, Yamaha s700 of Denon 700AE Canton 507

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ben nog in twijfel welke in aan moet schaffen met mijn Canton 507 dc's...

Had de pm 8003 gezien, maar vind hem toch wat te prijzig. Hij is namelijk 250 euro duurder dan z'n kleinere broertje. De Yamaha heb ik kunnen beluisteren met canton 509 dc's en vond het wel goed klinken.

Graag hoor ik nog wat stereo receivers die er ook goed bij kunnen. Mijn budget is 600 euro.

Alvast bedankt

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09-2025
Misschien de Cambridge Audio Azur 650A even beluisteren, optisch een prachtige versterker en qua geluid ook.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:18:
Graag hoor ik nog wat stereo receivers die er ook goed bij kunnen. Mijn budget is 600 euro.
Alleen een lijstje met eisen posten en een budget is niet de bedoeling op GoT. Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Nu ben je al goed begonnen door wat opties op een rijtje te zetten als in een Marantz PM7003; Marantz PM8003; een Yamaha S700 of een Denon 700AE. Je geeft ook aan al naar de Yamaha S700 geluisterd te hebben in combinatie met de Canton 507 DC's. Waarom ga je dan niet op zoek naar andere winkels waar je de andere versterkers kan beluisteren? Dan kom je er pas echt achter of de Yamaha "wel goed" is of dat een andere versterker toch stukken beter is.

Ook geef je aan dat de Marantz PM8003 €250,- duurder is dan de Marantz PM7003. Heb je al gekeken waar dat prijsverschil vandaan komt en of die extra's wellicht wél €250,- waard zijn. Dus in andere woorden: maak ook eens een lijstje van plus- en minpunten van de verschillende apparaten. Dan kan je voor jezelf mooi zien welke versterker nu het beste ligt qua prijs/prestatie.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.