Niet dat ik hou van zeuren, maar ik ben de laatste tijd toch wat kritischer gaan kijken naar de berichtgeving over Apple. Niet vanuit fanboy gedachtes, maar puur omdat mij opviel dat er wel erg weinig onderzoek is gedaan en weinig zaken in enig perspectief worden gezet. Klopt het volgende wat de user ppl aangeeft?
Dit is, mits waar, toch niet de bedoeling van een serieuze site lijkt mij. En aangezien het mij vaker begint op te vallen, hoop ik toch een bijdrage te kunnen leveren in enig kritiek... als dat ok is...Ik heb het bericht ook gezien op onemorething.nl en ben eens gaan doorklikken. Je komt in een keten van sites terecht die weer naar een andere site als bron wijzen. Als je eenmaal uitgeklikt bent kom je steevast terecht op dezelfde link als in dit artikel staat: http://stellarola.tumblr....kills-atom-and-other-news
Wat is daar te vinden? Niets, gewoon een verhaaltje van iemand die zegt dat Apple per 10.6.2 geen Intel Atom meer lijkt te supporten. Er zit geen enkele onderbouwing en beschrijving bij wat er nou precies gewijzigd is en hoe diegene er achter is gekomen. Verder is er ook niemand die het verhaal bevestigd, hij (of zij) is de enige die het erover heeft. De rest zijn allemaal sites die naar andere sites linken waarna je uiteindelijk bij deze bron terecht komt.