[Switch] Moet mijn 360 niet :p

Pagina: 1
Acties:

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03-2025
Heej allemaal,

Ik zit met een (klein) probleempje. Ik dacht laatst dat het misschien handig is om een switch op m'n kamer te zetten zodat ik tegelijk internet kan hebben op mijn Xbox 360 en mijn PC.

De switch zit aangesloten op de router en hier gaan dus alleen nog 2 kabeltjes van de switch naar de pc en de 360. Maar nu heb ik het probleem dat mijn xbox en pc niet tegelijk internet kunnen ontvangen van de switch. Ik moet dus eerst de pc uitzetten voordat ik op xbox live kan. Ik weet ook niet zeker wat er voor internetkabels gaan van de switch naar apparaat, of het nu crossover is of iets anders daar heb ik niet op gelet en ik weet ook niet of het wat uitmaakt.

Bij vrienden werkt het in ieder geval wel allemaal samen. Ik hoop dat jullie een oplossing voor me kunnen bedenken :)

Alvast bedankt!

Azerty

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wat is het ip adres wat je krijgt van je router. Ik heb het idee dat je router in bridging mode staat en dat je dus maar een PC erachter kan hebben.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kijk eens of ze niet toevallig hetzelfde IP adres hebben gekregen.

Xbox Live ID:Notna8310

• Azertyftw
Ow haha mega ik had niet zo snel reacties verwacht.
Ik zal dalijk als ik thuis ben eens controleren wat er allemaal voor ip's in dat netwerk zit en idd de instellingen van de router controleren :) Super bedankt voor de snelle replies :*)

Verwijderd

Welk merk router ? Welke ISP ? Kabel of DSL ?

• Azertyftw
Heej,

Ik heb het allemaal eens nagekeken, en bleek dat ik een ip-conflict met de xbox had en dat geeft ie niet aan.
Bedankt voor de hulp! :)

Grtz!

Pagina: 1