Toon posts:

ACER 3935: Touch knopjes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu ongeveer een maand de Acer Aspire 3935 en ben op zich prima tevreden. Maar ik heb één groot probleem en ik merk nu al dat ik hierdoor met enige regelmaat behoorlijk gefrustreerd raak en dat de laptop het dan moet ontgelden. Ik ben bang dat het niet langer bij slaan en hard dichtklappen blijft en als dit ding me langer blijft irriteren dat ik het scherm breek en de laptop tegen de muur of uit het raam gooi, no joke.

Op deze notebook zitten namelijk twee 'touch' knopjes (Zie slechte foto hieronder. Ik heb geen camera bij de hand en kon geen foto vinden op internet). Deze knopjes zijn voor 1) wireless aan/uit en 2) bluetooth aan/uit. Nu komt het meerdere malen per dag voor dat deze knopjes uit zichzelf aan en uit gaan. Met andere woorden wanneer ik rustig zit te werken/te internetten valt het internet steeds uit. En ik wist niet eerder van mezelf dat ik hier zo chagrijnig kon worden.

Iemand ervaringen hiermee? Ik heb geprobeerd het met plakband af te plakken maar dat heeft niet echt geholpen. Ik heb de notebook online gekocht dus even terug naar de winkel is ook niet echt handig.

Afbeeldingslocatie: http://computershopper.com/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/acer-aspire-39354/228934-1-eng-US/acer-aspire-3935.jpg
Hier bovenaan zie je ze, boven de f10 en f11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand trouwens een tweak heeft om die knopjes helemaal uit te schakelen, ook helemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
noobs ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58
Mja, zorg er dan voor dat je een camera neerhangt, gericht op het raam. Tweakers zijn nou eenmaal opzoek naar sensatie en wachten gewoon als je begint te dreigen :+

Verder, ontopic, gok ik dat het gewoon helemaal weg te krijgen is door de software van Acer weg te mikken. Anderzijds, ik hoor niemand anders met deze problemen, dus het kan een fout in je laptop zijn oid. Wellicht zelfs hardwarematig. Je zou ook de software kunnen updaten. Verder haalt Acer gewoon de laptop als je denkt dat hij echt kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb de software verwijderd maar dit werkt ook niet.. Is er geen manier het in de bios of ergens ander uit te zetten? Geen zin dat mn laptop 3 weken weg is:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hijs inmiddels stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

8)7 8)7

Staat er geen vermelding in de bios ?

Of heb je hem echt tegen de muur gegooid |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik zou mij bijna schuldig gaan voelen omdat ik niet gereageerd heb en nu je laptop stuk is...

Anyhow, is een voor mij bekend probleem onder vista. Heb bij een dergelijke laptop windows 7 geinstalleerd waarna de verbinding zo stabiel was als een fiets met 4 wielen! (skelter? :P) Wellicht dat je hier wat aan hebt.... sorry dat ik niet eerder gereageerd heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk is ie niet stuk, alleen een gaatje op t scherm nog maar.. jullie tweakers houden toch van sensatie? :)

Windows 7 toevallig net aangevraagd dus dat komt goed uit! Thx scenix_! Hoop dat het werkt
Pagina: 1