[Excel 2007] Bestand onzichtbaar na openen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:39

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Een collega van me heeft een vreemd probleem met Excel 2007.

Als hij een bestand opent (maakt niet uit of dat Excel 95-2003 bestand is of een Excel 2007 xlsx bestand) dan gebeurt er ogenschijnlijk niets.
Excel opent en blijft het lege grijze scherm vertonen wat je ook ziet als je Excel op de normale wijze opent. Het verschil is dat nu wel de naam van het bestand vermeld wordt bovenaan.

(Het bestand openen d.m.v. dubbelklik of vanuit Excel het bestand openen maakt met dit probleem niets uit)

Na even wachten besluit je gefrustreerd het Excel scherm af te sluiten omdat er toch niets gebeurt…. Maar dan vraagt Excel of je de veranderingen in het bestand wilt opslaan!?!?! :?

Na een paar van zulke vreemde dingen ga ik eens wat klikken in Excel nadat het bestand is “geopend”. Op een gegeven moment klik ik onder “Beeld” op “Alle vensters” en zie daar: Het bestand is zichtbaar!

Het lijkt dus wel alsof Excel het bestand verborgen en/of geminimaliseerd weergeeft.
Is er ergens een instelling die verkeerd staat die ik aan kan passen?

[ Voor 0% gewijzigd door Punkrocker op 03-11-2009 12:30 . Reden: typo ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Heb dit probleem ook, zou ook graag een oplossing hiervoor weten.

• Attixx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:05
Probeer eens het volgende:

In Microsoft Office Excel 2007, click the Microsoft Office Button, and then click Excel Options.
Click Advanced, and then click to clear the Ignore other applications check box in the General area.
Click OK.

Zie: Excel opens without displaying a workbook