Ik ben op zoek naar een multi user password manager. Om een en ander te verduidelijken hieronder een korte inleiding en de eisen/wensen waaraan de password manager dient te voldoen:
Inleiding:
De standaard password managers gaan er van uit dat deze voor persoonlijk gebruik zijn. Ik ben echter op zoek naar een applicatie welke je binnen een afdeling te gebruiken is en waarbij niet iedereen toegang mag hebben tot alle wachtwoorden of de mogelijkheid mag hebben gegevens te wijzigen.
Eisen en wensen:
Vereisten
Alvast bedankt voor jullie reacties
Inleiding:
De standaard password managers gaan er van uit dat deze voor persoonlijk gebruik zijn. Ik ben echter op zoek naar een applicatie welke je binnen een afdeling te gebruiken is en waarbij niet iedereen toegang mag hebben tot alle wachtwoorden of de mogelijkheid mag hebben gegevens te wijzigen.
Eisen en wensen:
Vereisten
- Beschikbaar voor Windows Clients
- Delegation of control (wie mag wat zien/bewerken en wie mag deze toegang toewijzen)
- Één verantwoordelijke voor groeps gegevens (bijvoorbeeld alle accounts op een specifieke site)
- Één verantwoordelijke voor losse gegevens (bijvoorbeeld super user account voor een applicatie)
- Mogelijkheid tot het definiëren van categorieën
- User based access (elke medewerker heeft zijn eigen account en password)
- Logging van systeem wijzigingen
- Centraal te beheren en te benaderen
- Alle gegevens dienen encrypted te zijn (diefstal verlies van database zou geen gevaar voor de inhoud mogen betekenen)
- Beschikbaar voor Mac OS Clients
- Beschikbaar als Web site
- Mogelijkheid tot het aanvragen van rechten bij de verantwoordelijke
- ....
Alvast bedankt voor jullie reacties