[PW] Asus ROG MARS werkelijk populairste videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 22:29
Ik zie nu al langer dan een week de Asus ROG MARS ( pricewatch: Asus ROG MARS/2DI/4GD3 ) als populairste videokaart in de pricewatch staan. Dit terwijl het, laten we eerlijk zijn, een niche-product betreft dat zelfs maar bij één shop te bestellen is.

Mijn vraag is dus simpelweg: klopt dit wel, of zit er iemand views te spammen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Wellicht dat juist omdat het zo'n nicheproduct is, het mensen aanzet even een kijkje te nemen. En als hij er dan eenmaal staat, valt hij ook wel op wat weer extra views tweeg brengt

Verder hebben we er ook geen aanleiding/verklaring voor. Redenen om aan te nemen dat iemand views loopt te spammen hebben we tot op heden niet echt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zodra een product in een review wordt genoemd en/of in het blokje op de frontpage komt, is het niet ongebruikelijk dat ie langere tijd populair blijft. Zelfs als er in de praktijk geen verkopen aan vast zitten.
Van deze videokaart zal het vooral nieuwsgierigheid zijn (of ongeloof) ivm de hoge prijs zijn.

Aangezien we al een tijd geleden de mogelijkheid tot "views spammen" drastisch ingeperkt hebben, verwacht ik niet dat dat er aan ten grondslag ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_DvD
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 22:29
Ok, ik was enkel nieuwsgierig. Feit is wel dat juist doordat het product populair is, het op de frontpage komt te staan, waardoor het vaker aangeklikt wordt, en zo is de cirkel weer rond..

In ieder geval bedankt voor de reactie :)

[ Voor 60% gewijzigd door Da_DvD op 03-11-2009 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
De Asus Mars kwam voor in reviews: HD 5870's in Crossfire en tri-Crossfire getest en dat artikel is met dik 143.000 views best goed bekeken geweest :)