Ik heb altijd deze wall-plugged bridge gebruikt, heeft altijd gewerkt zoals het hoort. Maar sinds ik een nieuwe modem (belgacom bbox) heb, weigert het dienst. Mijn laptop is draadloos ermee verbonden, werkt perfect. De netgear-dinges is normaal plug and play, niet dus. Ik steek er dus 1 in de modem, zoals altijd, en 1 in de desktop, gewoon zoals het moet. Na veel gepruts komt het erop neer dat hij geen ip-adres kan vernieuwen.
Steek ik 1 blokje in m'n laptop, zelfde probleem, in m'n xbox360, zelfde probleem. Ik heb de driver van de Netgar website gehaald, dit heeft geen verschil gemaakt. =( Het rare is, dat op beide blokjes alle 3 lampjes branden... Ik heb geen idee wat ik nog kan doen, dus vraag ik jullie hulp..
dank
Steek ik 1 blokje in m'n laptop, zelfde probleem, in m'n xbox360, zelfde probleem. Ik heb de driver van de Netgar website gehaald, dit heeft geen verschil gemaakt. =( Het rare is, dat op beide blokjes alle 3 lampjes branden... Ik heb geen idee wat ik nog kan doen, dus vraag ik jullie hulp..
dank