[PW] Moneual behuizingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:36
Zou een van de PW admins het merk 'moneual' (zeg dat 5 x snel achter elkaar! :) ) kunnen toevoegen aan de database? Heb de afgelopen weken een paar keer gemailt @ pwmanager met het verzoek echter geen reactie vernomen. Leuke kastjes, en zou ze graag in de PW zetten. :)

http://www.moneual.co.kr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Done :)

PS: pwmanager@ zijn eigenlijk ook niet de mensen die je hiervoor moet hebben, zij gaan namelijk vooral over het hele PWM shop gebeuren. Voor contentgerelateerde zaken zoals dit was pricewatch@ een betere optie geweest :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Check :) Zal er de volgende keer aan denken!

Edit :

Ik poog net wat artikelen aan te maken, maar het merk komt nog niet voor. Ook niet na een ctrl-f5 enzo.....

[ Voor 63% gewijzigd door stylezzz op 03-11-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Bij mij staat ie d'r inmiddels als je in de juiste subcategorie zit ;)
Moneual in de Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

En niet alleen in die categorie hoor. Daar zit namelijk ook helemaal geen restrictie op :)

Hier komt ie in elk geval ook gewoon tevoorschijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Orion84 op 03-11-2009 14:10 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Het zijn ook niet echt behuizingen, maar complete systemen. Als ik bij Tech specs kijk op die site, dan zit er gewoon al hardware in ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Megaflix schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:55:
Het zijn ook niet echt behuizingen, maar complete systemen. Als ik bij Tech specs kijk op die site, dan zit er gewoon al hardware in ook.
Ligt aan de case. niet allemaal iig.
Die ene rare ronde wel b.v.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Maar dat doet verder totaal niet ter zaken of dat merk al dan niet bekend is in de PW database denk ik zo? :P

Tenzij dominator in "[PW] Moneual behuizingen" bedoelt dat ie producten heeft toegevoegd, maar ze nog niet kan terugvinden in de PW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ah oke, anyway, ik heb ze er bijna allemaal al inzitten nu :+ Ik zie wel dat er een PWM-account ook Moneual behuizingen aan het toevoegen is, maar die inzending die merge ik dan wel met wat ik er al in heb zitten nu. Ik heb de EAN's er ook aan gekoppeld, dus mochten er prijzen komen, dan koppelen die ook vanzelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Megaflix op 03-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Het zijn gewoon losse HTPC behuizingen btw :)

Ik krijg overigens nog steeds niet de keuze voor het merk 'moneual' als ik een artikel probeer toe te voegen. Maar als ik het gewoon intyp en verder klik accepteert hij het wel, zal wel goedkomen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=moneual

Voila :) De producten zelf staan er in, maar ik zag dat dominator andere EAN-codes en SKU-codes invoert dan ik heb gevonden, dus die zou ik graag ook nog even hebben :)

[ Voor 56% gewijzigd door Megaflix op 03-11-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

dominator schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:22:
Het zijn gewoon losse HTPC behuizingen btw :)

Ik krijg overigens nog steeds niet de keuze voor het merk 'moneual' als ik een artikel probeer toe te voegen. Maar als ik het gewoon intyp en verder klik accepteert hij het wel, zal wel goedkomen dus.
We hebben het toch gewoon over http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addProduct neem ik aan hè?

Pagina: 1