Toon posts:

Scanjet 4100C moordneigingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt compleet gek...
Ik krijg mijn HP 4100C scanner niet meer aan de gang onder W98SE... Ik heb ook al een search gedaan en alle goede raad opgevolgd, maar niets helpt.
Nu wil ik dus graag het volgende weten:

Wie heeft er een HP Scanjet 4100C en heeft deze werkend gekregen onder W98SE met de volgende harware/software: Asus A7V Rev 1.02, Bios 1007, VIA 4-in-1 4.28Final.

De scanner hangt meestal als ie rond de 24% van een scan is. Geen enkel USB device doet het dan nog.
Ik heb ook alle mogelijke combinaties van patches/fixes en bios instellingen al geprobeert, no luvk :(

PLEAZE HELP!

Verwijderd

Topicstarter
Dus...
Heeft niemand dat ding ooit werkend gekregen? Moet ik 'em nu echt een oude pc kopen om 'em te kunnen gebruiken??? :'(

Verwijderd

Voor mijn zus heb ik deze soortgelijke configuratie ook aangeschaft en heb zonder problems de HP 4100C geinstalleerd. Ook jouw moederbord heb ik aangeraden en geeft geen conflicten. Ik heb wel de VIA 4-in-1 4.25 drivers geinstalleerd. Maar weet niet of het daaraan ligt.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:19

Tim Schuhmacher

abasios

volgens mij heb ik de zelfde scanner. Heb je hem wel geinstalleerd volgens de beschrijving. Dus eerst computer aan zonder de scanner in de USB poort, dan de software/drivers op cd installeren. Daarna de computer uit en dan scanner in de USB en dan gaat het volgens mij goed.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ligt het aan de 4in1 4.28 drivers..

Maar jullie hebben dus ook geen USB filter of meer van dat soort rare dingen geinstalleerd???

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59
Ik heb hem ook draaiend, maar dan op de VIA 4.24. Ik heb met die Via drivers zoiets van: het werk nu en dus afblijven. :)

(Ik heb een Asus K7V)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1