Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Mailtje verlopen abo

Pagina: 1
Acties:

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik werd er zojuist aan herinnerd dat ik al bijna een half jaar weg ben bij jullie :P Ik kreeg namelijk dit mailtje:
From: Tweakers.net Abonnee Service <abonnee@tweakers.net>
Sent: Tue 03-11-2009 00:27
To: mijn-email-adres
Subject: Over 1 maand verloopt je abonnement

Beste Michael,

Dit mailtje is om je er aan te herinneren dat je My.Tweakers.net abonnement op 03-12-2009 verloopt. Graag maken we je er op attent dat niet elke betalingsmethode even snel verloopt, bij sommige betaalmethoden kan de transactietijd oplopen tot wel twee weken. We willen je daarom adviseren om je abonnement tijdig te verlengen.

Als je je abonnement niet verlengt kan je vanaf de bovengenoemde datum geen gebruik meer maken van de abonneefeatures. Je gegevens, zoals bijvoorbeeld de instellingen, fotoalbum, storage en mail blijven hierna nog 1 maand bewaard. Op 03-01-2010 zullen je gegevens dus definitief van de server worden verwijderd.

Je abonnement verlengen kan via de volgende link: http://tweakers.net/aboshop/

Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze e-mail of een topic openen in het abonneeforum.

Met vriendelijke groet,
Tweakers.net Abonnee Service
Nu weet ik natuurlijk niet of jullie "mijn" karmastore ( :+ ) hebben gesloopt, maar ik mag toch hopen dat er geen data verwijderd gaat worden? Dus ik denk dat dit mailtje nog aangepast moet worden (nu dacht ik dat ik dit destijds al had gedaan of had aangegeven maar devtrack is momenteel niet echt vooruit te branden hiervandaan...).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hij staat iig al (sinds juni) op de devtrack: devtrack: Tekst in abo mail is verouderd 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Wiethoofd op 03-11-2009 16:35 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky