Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Aangezien mijn Logitech UltraX wireless keyboard (=beste keyboard ooit) na 3,5 jaar slijtage begint te vertonen ben ik op zoek naar een nieuwe. Die UltraX was een limited oplage oid en is niet meer leverbaar. Wel zoek ik zo'n soort keyboard met platte toetsen. Voor de volledigheid mijn eisen:

- draadloos
- 'traditionele' page up/down/home/end-toetsen (3x2)
- platte/laptoptoetsen
- knoppen voor volumeregeling en evt. play/pause
- geen trust/sweex

Het toetsenbord mag verder wel in een toetsenbord/muis-setje zitten. Dan gebruik ik de muis gewoon niet ;) En prijs maakt ook niet zoveel uit. Laten we zeggen tot zo'n 100 euro.

Vanwege mijn eisen aan de page up etc. toetsen vallen de meeste Logitechs al af. Alleen de Illuminated vind ik er erg mooi uitzien en voldoet bijna aan al mijn eisen (is alleen niet draadloos). Maar wel een kanshebber.

Verder van Microsoft een aantal toetsenborden gezien die voldoen, bijv. de Wireless Desktop 1000 en nog eentje waar ik het typenummer even niet van weet, maar vind die MS-toetsenborden er wat saai uitzien (voor zover een toetsenbord erg spannend kan zijn :z).

Ik ben dus nogal kieskeurig en heb het idee dat ik de meeste opties wel weggestreept heb :P Maar toch hoop ik dat iemand nog een suggestie heeft waar ik misschien nog niet naar gekeken heb :) Of als iemand bijv. nieuws heeft over komende modellen van Logitech/Microsoft waar ik misschien nog even op moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mag ik je Cherry aanraden? zij hebben een vrij uitgebreid aanbod, dewelke je zelf mag zoeken!

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
diedazz schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:59:
Mag ik je Cherry aanraden? zij hebben een vrij uitgebreid aanbod, dewelke je zelf mag zoeken!
bedankt voor de tip. Helemaal niet aan Cherry gedacht, terwijl ik daar vroeger ook wel eens een toetsenbord van heb gehad (zo'n echte simpele witte ramplank :P). Alleen jammer dat Cherry zo te zien niet bij de normale winkels te koop is, want kan aan zo'n plaatje op de site niet echt de kwaliteit bepalen. Bijna al die draadloze versies lijken te voldoen aan mijn wensen, maarja de goedkoopste kost 25 euro. Vraag me af wat voro kwaliteit je mag verwachten voor zo'n prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
Dit is het enige wireless toetsenbord wat ik kan vinden wat enigzins aan je wensen voldoet; mediatoetsen, platte toetsen en traditionele page up/down toetsen (3x2 ipv 2x3)

pricewatch: Logitech Cordless MediaBoard Pro

Verder zijn er ook wel andere wireless met platte toetsen, maar dat zijn vaak tobo's waar het nummerieke gedeelte etc. van mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

Volgens de site van Logitech is de Cordless MediaBoard Pro enkel voor PS3, en niet geschikt voor windows. Weet iemand hier meer over? Lijkt me wel een mooi toetsenbordje voor bij de tv. Mijn laptopje met defect scherm kan ik via VGA aansluiten op de tv, dus wie weet.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Afbeeldingslocatie: http://www.nedis.nl/images/products/CMP-KBLED10.JPG

blauwe led
laptop achtige toetsen
fijn anti slip laagje
wat wil je nog meer ik heb hem ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjiratsiekoedel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:32
Jeffrey0416 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:56:
[afbeelding]

blauwe led
laptop achtige toetsen
fijn anti slip laagje
wat wil je nog meer ik heb hem ook _/-\o_
- 'traditionele' page up/down/home/end-toetsen (3x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iBzYTTOMEKpH2uCVJQw5MPRo/full.jpg
Logitech DiNovo :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Youk schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:01:
Volgens de site van Logitech is de Cordless MediaBoard Pro enkel voor PS3, en niet geschikt voor windows. Weet iemand hier meer over? Lijkt me wel een mooi toetsenbordje voor bij de tv. Mijn laptopje met defect scherm kan ik via VGA aansluiten op de tv, dus wie weet.
Dat keyboard heb ik idd ook even overwogen, maar idd, geen officiele support voor de PC, dus daar begin ik niet aan. Heb op diezelfde toer ook eens zo'n Apple Wireless toetsenbordje gehad op mn windows pc en afgezien van het feit dat ik die te klein vond (keek teveel naar het design :P) was het een enorm gekloot met 3rd party tooltjes om bepaalde knoppen aan de praat te krijgen. Is dus weer retour winkel gegaan.
Dat is een interessante. Ben ik nog niet tegengekomen in de winkels. Es even kijken wat ie kost enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Palomar schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:32:
[...]
Dat is een interessante. Ben ik nog niet tegengekomen in de winkels. Es even kijken wat ie kost enzo ;)
pricewatch: Logitech diNovo Keyboard for Notebooks

Ik heb er een half jaartje geleden nog 79 euro voor betaald. Zelfde aanslag als de UltraX en de Ultra Flat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Canaria schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:36:
[...]

pricewatch: Logitech diNovo Keyboard for Notebooks

Ik heb er een half jaartje geleden nog 79 euro voor betaald. Zelfde aanslag als de UltraX en de Ultra Flat :)
whehe, kan soms snel gaan. Bij het kijken naar de prijs zag ik dat ie bij een computerwinkel om de hoek ook te koop was. 3 tientjes ;) Snel nog even heen gegaan voor sluitingstijd. Typ er nu mee. Bedankt voor de tip :)

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 03-11-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
whehe, kan soms snel gaan. Bij het kijken naar de prijs zag ik dat ie bij een computerwinkel om de hoek ook te koop was. 3 tientjes Snel nog even heen gegaan voor sluitingstijd. Typ er nu mee. Bedankt voor de tip
geweldig en heel snel:P
gefeliciteerd met je nieuwe en goede aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
oeh, zie alleen dat ie geen numlock meer heeft. Hoop niet dat dat problemen op gaat leveren. Sommige games willen volgens mij nog wel eens gebruik maken van de pijltjes op de numpad. Maargoed, zien we dan wel weer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 03-11-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is draadloos, en de Insert op de verkeerde plek. Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een vervanger voor mijn UltraX (die nog prima werkt). Ik snap echt niet waarom Logitech het beste toetsenbord ooit (volgens vele met mij) uit de productie heeft gehaald :'(
Ik zou zo zonder problemen 100 euro voor een nieuwe over hebben. (Destijds iets van 20 euro ofzo, had ik er maar meer gekocht).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:05:
oeh, zie alleen dat ie geen numlock meer heeft. Hoop niet dat dat problemen op gaat leveren. Sommige games willen volgens mij nog wel eens gebruik maken van de pijltjes op de numpad. Maargoed, zien we dan wel weer ;)
De Numlock kan je allicht softwarematig nog wel uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:25:
[...]

De Numlock kan je allicht softwarematig nog wel uitzetten :)
ja idd, al kan ik me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit zelf de numlock uit heb gezet. Dus misschien is het ook wel niet zo'n gemis ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:19:
En hij is draadloos, en de Insert op de verkeerde plek. Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar een vervanger voor mijn UltraX (die nog prima werkt). Ik snap echt niet waarom Logitech het beste toetsenbord ooit (volgens vele met mij) uit de productie heeft gehaald :'(
Ik zou zo zonder problemen 100 euro voor een nieuwe over hebben. (Destijds iets van 20 euro ofzo, had ik er maar meer gekocht).
Dacht dat die bedrade UltraX nog wel te koop was... al begin ik te twijfelen als jij er 100 euro voor over zegt te hebben :+ Maargoed, ik was wel op zoek naar een draadloze en deze deze diNovo voldoet daarom perfect. Insert gebruik ik verder nooit (zat bij mijn wireless UltraX ook onder een of andere toetsencombo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmaasland.com/shop/images/9536.jpg
Logitecht Ultra Flat.
De toetsen zitten wel dicht op elkaar. Maar ik zou deze toetsenbord aan niemand willen aanraden. Maar jij vindt zullke toetsenborden blijkbaar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik? Nee, ik vind die Ultra Flat ook niks voor een desktop pc. Heb er wel eentje voor mn laptop en als reserve-toetsenbord, maar voor gewoon gebruik tik ik er aldoor naast. Heb ik met de UltraX en deze DiNovo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Palomar schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:49:
[...]

whehe, kan soms snel gaan. Bij het kijken naar de prijs zag ik dat ie bij een computerwinkel om de hoek ook te koop was. 3 tientjes ;) Snel nog even heen gegaan voor sluitingstijd. Typ er nu mee. Bedankt voor de tip :)
Leuk om te lezen :) Veel plezier ermee! Ik ben er ook na een half jaar nog steeds blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in een mooie desktop, bij office center kost de DiNovo Media desktop (bluetooth tobo, muis, en mediapad) 50 euro ex btw.

http://www.staplesofficec...id=5860607&affixedcode=WW

Ik heb er vandaag eentje gehaald, bevalt erg goed!
Adviesprijs op de site van logitech staat nog op 239,99 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga deze keyboard+muis kopen: Logitech MK300 Wireless Desktop
lijkt me echt en aanrader (uit best buy guide) ik heb alleen nog nooit eerder draadloos gewerkt, hoe zit het met batterijen? gaan die snel op en hoeveel/welke soort heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Batterijen gaan wel maanden mee. Zou ik me niet al te druk over maken. En batterijen kun je denk ik snel genoeg zelf uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:31:
ik ga deze keyboard+muis kopen: Logitech MK300 Wireless Desktop
lijkt me echt en aanrader (uit best buy guide) ik heb alleen nog nooit eerder draadloos gewerkt, hoe zit het met batterijen? gaan die snel op en hoeveel/welke soort heb je nodig?
bij mij gaan die van mijn tobo ongeveer 8-9 maanden mee, en mijn muis 2-3 maanden...
ik heb oplaadbare, we moeten ook een beetje aan het milieu denken he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:37

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

matthew_o schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:04:
[afbeelding]
Logitecht Ultra Flat.
De toetsen zitten wel dicht op elkaar. Maar ik zou deze toetsenbord aan niemand willen aanraden. Maar jij vindt zullke toetsenborden blijkbaar goed :P
Ik zou dan zijn grotere broertje aanraden, de logitech K300.

Afbeeldingslocatie: http://www.bit2u.eu/cache/product_images/big/20090509/logitech_compact_keyboard_k300_se_fi_920-001551.jpg

Typ er zelf op al een paar maanden. Maar ik denk dat hij het niet langer dan een jaar gaat uithouden. Hij slijt belachelijk snel en denk dat na een jaar of 1.5 ik door de spatiebalk ben heengedrukt ofzo :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:13
Weet iemand of de toetsen van de Logitech Cordless Mediaboard Pro hetzelfde zijn als die van een Logitech UltraX toetsenbord? Want dan kan ik die playstation toetsen (esc, f1, f2, enter) vervangen :)
Pagina: 1