Aangezien mijn Logitech UltraX wireless keyboard (=beste keyboard ooit) na 3,5 jaar slijtage begint te vertonen ben ik op zoek naar een nieuwe. Die UltraX was een limited oplage oid en is niet meer leverbaar. Wel zoek ik zo'n soort keyboard met platte toetsen. Voor de volledigheid mijn eisen:
- draadloos
- 'traditionele' page up/down/home/end-toetsen (3x2)
- platte/laptoptoetsen
- knoppen voor volumeregeling en evt. play/pause
- geen trust/sweex
Het toetsenbord mag verder wel in een toetsenbord/muis-setje zitten. Dan gebruik ik de muis gewoon niet
En prijs maakt ook niet zoveel uit. Laten we zeggen tot zo'n 100 euro.
Vanwege mijn eisen aan de page up etc. toetsen vallen de meeste Logitechs al af. Alleen de Illuminated vind ik er erg mooi uitzien en voldoet bijna aan al mijn eisen (is alleen niet draadloos). Maar wel een kanshebber.
Verder van Microsoft een aantal toetsenborden gezien die voldoen, bijv. de Wireless Desktop 1000 en nog eentje waar ik het typenummer even niet van weet, maar vind die MS-toetsenborden er wat saai uitzien (voor zover een toetsenbord erg spannend kan zijn
).
Ik ben dus nogal kieskeurig en heb het idee dat ik de meeste opties wel weggestreept heb
Maar toch hoop ik dat iemand nog een suggestie heeft waar ik misschien nog niet naar gekeken heb
Of als iemand bijv. nieuws heeft over komende modellen van Logitech/Microsoft waar ik misschien nog even op moet wachten.
- draadloos
- 'traditionele' page up/down/home/end-toetsen (3x2)
- platte/laptoptoetsen
- knoppen voor volumeregeling en evt. play/pause
- geen trust/sweex
Het toetsenbord mag verder wel in een toetsenbord/muis-setje zitten. Dan gebruik ik de muis gewoon niet
Vanwege mijn eisen aan de page up etc. toetsen vallen de meeste Logitechs al af. Alleen de Illuminated vind ik er erg mooi uitzien en voldoet bijna aan al mijn eisen (is alleen niet draadloos). Maar wel een kanshebber.
Verder van Microsoft een aantal toetsenborden gezien die voldoen, bijv. de Wireless Desktop 1000 en nog eentje waar ik het typenummer even niet van weet, maar vind die MS-toetsenborden er wat saai uitzien (voor zover een toetsenbord erg spannend kan zijn

Ik ben dus nogal kieskeurig en heb het idee dat ik de meeste opties wel weggestreept heb