driver voor rockwell modem?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
net een tweedehands rockwell v90 modem van iemand overgenomen. zaten geen drivers bij

de pc detecteert eerst een PCI serial controller maar daar vind ik geen drivers voor in w98se ingebakken

Zijn er niet gewoon universele drivers voor rockwell pci modems? Of moet ik ECHT weten welke kaartenbakker die kaart heeft gemaakt?

had ooit een E-tech Bullet modem en die werd ook eerst als pci serial controller gedetecteert. kan ik dir drivers gewoon pakken?

BVD

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff aank*tten met drivers kan niet veel kwaad, anders zul je naar bv www.drivershq.com moeten gaan, daar hebben ze alle drivers.
* Delerium tot uw dienst

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12
Op http://www.modem-help.freeserve.co.uk/ staat veel info over modems en drivers, misschien dat je daar wat aan hebt.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[dubbelpost]|:(

* Delerium stopt maar met bier drinken.... :(

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

[dubbelpost] |:(

• jaspov
drivershq zegt dat je ECHT moet weten wie de rockwell kaart heeft gebouwd.

ze hebben een tool die aan de hand van je drivers kan zien wat je hebt......maar hij is nog nooit geinstalleerd geweest.

thanks in elk geval.

Hoe achterhaal ik wat ik heb?

Verwijderd

heb ik ook gehad, ik ben toen achter seiele controler drivers gegaan op het net..dus eerst de controler installen en dan ziet de comp. het modem pas met het wavemodem gebeuren.....ik had het op flooy maar kan het ff niet vinden

Verwijderd

Op het modem zelf staan een paar nummers.. moet je daarmee effe aan de zoek gaan.. ik heb zelf ook een rockwell pci modem.. en had eerst hetzelfde prob als jou, maar na anderhalf uur zoeken toch drivers gevonden :)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik denk dat ie van trust is dus als je op www.trust.com de drivers download

Bij mij staat dit er op de chip

RLDL56DPF
R6785-62
(c) rockwell 97
9834 B62130-2
Mexico
Tevens 2 aansluitingen.

en een geel blokje met NAIS

en een ander blokje GENTO

Maar probeer die drivers eens van trust
moet denk ik wel werken.

Verwijderd

ik heb de driver weer gevonden, ik heb alleen geen modem meer maar ik weet wat voor klote probleem dit was!!!! http://www.modem-drivers.com/ zoek hier eens op

• jaspov
heb gezocht op alle drivers sites. het is er een van aceex: de DM56V14H

allees op die site staan alleen drivers voor de DM56V14HSF en DM56V14HCF

BALEN! heb ze al gemaild....

hij was van een vriend van me uit zon Aldi pc........

Verwijderd

toch staat er op deze site een driver voor dit type http://www.aceex.com.tw/ het is van jou type dus proberen maar

• Qwanta
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2024

Qwanta

Whatever you are, be a goodone

Volgens mij kun je de Rockwell 6785 drivers proberen.. doe dat doormiddel van het verwijderen van het unknown device "PCI Serial Controller" Rebooten en tijdens de reboot als die de hardware weer detecteerd geef je aan waar je de drivers hebt geplaatst.. hij maakt waarschijnlijk een Modem en een Enumerator aan. Als dat niet werkt heb je kans dat de modem gewoon dood is! :'(

Je kunt ook naar systeem hardware -> Unknown Devices -> PCI Serial Controller en dan de properties en drivers -> update driver .. en dan de dir met de drivers. <-- Maar dit wil wel eens niet werken.

-Qwanta

(By Sharing Knowledge, We Build a Future)

Windows Vista SP2 | Zalman GS1000 | GigaByte - GA-EX58-EXTREME | Intel Core i7 920 @ 2.67Ghz | Zalman CNPS9900 | OCZ 6Gb PC12800 | GigaByte Geforce 9800GT | 2x Samsung 1Tb | 1x WD 1Tb | 2x Samsung 500Gb | Tannoy Precission 8D

• jaspov
Ik heb de HCF driver maar geprobeerd en hij werkt......hopen dat het goed blijft gaan.

bedankt allemaal
Pagina: 1