[bug] Dubbel product melden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Topicstarter
Uit de pricewatch faq lees ik her volgende:
* De productnaam is fout of een product staat dubbel vermeld

Onjuiste productnamen of dubbele producten kun je aangeven in het Productmeldpunt. Het meldpunt kun je bereiken door op de productpagina op de desbetreffende link onder Product I/O te klikken. De fout zal na aanmelding bij het meldpunt in behandeling worden genomen door iemand van Tweakers.net.
En ik kom 2 keer hetzelfde mobo tegen (msi 785GM-e51vergelijk)
Als ik echter de mobo met 1 winkel bekijk, kan zie ik nergens een link (of een kopje product I/O) om de dubbele te melden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LNTUbv29QLHa0wWChcsvVDSs/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door J2pc op 02-11-2009 20:33 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Een van de twee producten openen en dan 'Specs verbeteren' aanklikken. In het opmerkingenveld kun je dan aangeven dat het product dubbel in de PW staat. Deze tekst is duidelijk verouderd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Je kunt op 'specs verbeteren' klikken en helemaal onderin invullen dat het product dubbel is met 'product x [link]'; dan pakken onze collega's dat vrij vlot op :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Misschien een goed idee om de pricewacht FAQ daarop aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Opgelost. Dit komt doordat er meerdere SKU's bestaan voor 1 product. Meestal lijken de Sku's erg op elkaar en is daardoor eenvoudig te zien of het om hetzelfde product gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Flipke84 schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:49:
Misschien een goed idee om de pricewacht FAQ daarop aan te passen?
Op zich zou het inderdaad misschien wel een plan zijn om het beestje in de FAQ gewoon bij z'n naam te noemen. Al was dat voorheen ook niet het geval, maar toen heette het linkje "productinfo verbeteren", wat wel iets duidelijker is dan "specs verbeteren".

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:11:
[...]

Op zich zou het inderdaad misschien wel een plan zijn om het beestje in de FAQ gewoon bij z'n naam te noemen. Al was dat voorheen ook niet het geval, maar toen heette het linkje "productinfo verbeteren", wat wel iets duidelijker is dan "specs verbeteren".
Mja, ik kon het er niet uithalen i.i.g.
Als gewoon in de faq iets staat als:
Klik op specs verbeteren en geef onderaan bij opmerking aan dat het product dubbel is.
ben je al klaar.
We hebben zo'n ding, zorg dan ook maar dat ie klopt.
dan zit ik ook m'n tijd niet meer te verdoen op zoek naar dat linkje op allerhande verschillende pagina's :+

[ Voor 12% gewijzigd door J2pc op 03-11-2009 12:03 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1