[Win7] Microsoft Office 2007

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zopas Windows 7 Ultimate, 64-bit, geïnstalleerd.
Kan ik zonder problemen Microsoft Office 2007 Enterprise, 32-bit, draaien??

Had hem al eens geïnstalleerd, en een sessie later toen ik opnieuw opstartte kreeg ik een blauw scherm en kon windows niet meer worden geladen. Naar een vorig herstelpunt ging ook niet meer, en moest Windows 7 helemaal opnieuw installeren.
Maar of het aan die Office 32-bit lag, weet ik niet, omdat ik ook nog andere programmaatjes aan het installeren was...

Graag suggesties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:49
Dat moet zonder probleem werken. Aangezien office er alleen 32 bits is heb je ook weinig keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Werkt prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hartelijk dank voor jullie bevestiging! :)
Ben ik alweer gerust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:38
OT: ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al van meer bsod's van 7 heb gelezen dan ooit over Vista..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

pennywiser schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:12:
OT: ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al van meer bsod's van 7 heb gelezen dan ooit over Vista..
offtopic:
wederom nVidia, ik lees echter ook vaak de positieve kant van W7, en een beetje veldwerk kan een gebruiker datzelfde vaak leren. Weet wel dat op een topic als dit je eigenlijk alleen de problemen topics ziet, ikzelf ga bijvoorbeeld geen topic maken 'oh en mijn ATI kaart werkt gelijk, en out-of-the box support voor mijn HDMI versterker over die ATI kaart, gare HP scanner werkte gelijk na inpluggen, OS download drivers zelf!

Ontopic: Ja, 32 bit software werkt zonder enige aanpassing of emulatie op een 64 bit OS (hoewel er uitzonderingen zijn waar het vaker aan de uitzondering zelf ligt dan aan het OS of de instructieset). De meeste API's en systeemelementen zijn 'dubbel' uitgevoerd, waardoor een 32bit-app gewoon dom zijn eigen 'dingen' kan pakken.

De moderne X86 processors van zowel Intel als AMD maken gebruik van de AMD64 instuctieset (hoewel Intel die een licentie genomen heeft op de AMD instructieset het Intel64 noemt tegenwoordig na een tijd de term EMT64 te hebben gebruikt, Microsoft noemt het X86-64 of x64), kunnen als ze in hun 64 bit modus draaien 'gewoon' 32bit code uitvoeren, soms zelfs iets sneller dan wanneer ze in 32-bit modus draaien. Alleen 16 bit code is in 64-bit mode volledig onmogelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
pennywiser schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:12:
?

Ik heb werkelijk nog nooit een BSOD gehad, en ik draai hem sinds de 7032 ofzo.
Pagina: 1