Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Daarnet belde ik met mijn T-Mobile iPhone naar een helpdesk en ik kwam in een gesprek tussen 2 personen terecht. Ik hoorde maar een kant van dit gesprek, de andere persoon hoor ik niet. Om het nog erger te maken bleek dit gesprek niks met de betreffende helpdesk van doen te hebben. Toen het gesprek ten einde liep ging de telefoon weer over en kwam ik in een nieuw gesprek terecht (!!). De twee bellers kunnen mij overigens niet horen.

Na het verbreken van de verbinding heb ik nog eens gebeld en wederom kwam ik in andere telefoongesprekken terecht.

Iemand anders dit al meegemaakt? Ik zal het de betreffende helpdesk niet vermelden aangezien dit de privacy van mensen verschrikkelijk schaadt. Dat ik dit al heb kunnen horen is erg genoeg.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig dat mijn collega net precies hetzelfde overkomt. Zijn provider is vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Heeft hij ook naar een helpdesk gebeld? Probleem dus met bellen vanaf zowel T-Mobile als Vodafone, wellicht is het een bepaalde helpdesk of een provider van de ontvangende partij? Dit lijkt me een serieus probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:44
Komt wel vaker voor.

Rare verbinding mobiele telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:02
Wij hadden het hier toevallig(?) net ook. (via VoIP).

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Wel vreemd want ik heb het nu al 3x kunnen reproduceren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Ik had hier gisteren last van toen ik met Vodafone (mobiel) naar m'n pa belde (vast nummer). Ik hoorde hem prima, maar hij mij niet, hij hoorde echter wel een ander geprek. En vandaag werd een collega van mij gebeld, die hoorde ook allerlei andere mensen praten (maar niet degene die hem belde).

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Toeval? In ieder geval niet hetzelfde nummer gedraaid. Ik heb het zojuist weer geprobeerd en het is er nog steeds.

Heeft je pa een voip lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Voor zover ik weet niet, maar het zou kunnen. hier @ werk in ieder geval wel voip.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Laten we dit eens proberen te isoleren. E-Rick en messi, welke VoIP providers hebben jullie? Wellicht dezelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig krijg ik net een melding dat er een storing tussen VoiceWorkx en KPN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik hoor zojuist van een oud collega dat het tussen Verizon en KPN ook misgaat, schijnbaar al de hele dag? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Eiríkr schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:41:
Ik hoor zojuist van een oud collega dat het tussen Verizon en KPN ook misgaat, schijnbaar al de hele dag? :S
Heb hier Verizon VoIP, maar geen problemen. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Eiríkr schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:24:
Laten we dit eens proberen te isoleren. E-Rick en messi, welke VoIP providers hebben jullie? Wellicht dezelfde...
Ik weet het niet zeker maar het internet is hier van tele2, waarschijnlijk de voip dus ook. Kan het momenteel niet navragen want de beheerder is al naar huis.

[ Voor 9% gewijzigd door E-Rick op 02-11-2009 17:56 ]

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
MensionXL schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:51:
[...]

Heb hier Verizon VoIP, maar geen problemen. :)
Probeer dan eens met een 06 naar jezelf te bellen, en dan 10x achter elkaar ofzo.
Misschien is het al opgelost natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 11:48
Wellicht gerelateerd.
Sinds gisteravond konden zowel mijn vriendin als ik niet meer bellen, smsen noch internetten met ons T-mobile abbonement. Sinds vanochtend lukt dat wel weer. Maar gister was er in ieder geval een langdurige storing in regio Breda.

//edit
Terwijl bellen en SMSen vanmiddag geen probleem was, merk ik dat ik momenteel wederom geen verbinding heb. Bereik is volledig, maar krijg geen kiestoon.

[ Voor 24% gewijzigd door frickY op 02-11-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
frickY schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:20:
Wellicht gerelateerd.
Sinds gisteravond konden zowel mijn vriendin als ik niet meer bellen, smsen noch internetten met ons T-mobile abbonement. Sinds vanochtend lukt dat wel weer. Maar gister was er in ieder geval een langdurige storing in regio Breda.

//edit
Terwijl bellen en SMSen vanmiddag geen probleem was, merk ik dat ik momenteel wederom geen verbinding heb. Bereik is volledig, maar krijg geen kiestoon.
Volgens mij gaat er iets mis bij KPN en de partijen die gebruik maken van hun connecties zoals Verizon, VoiceWorkx en ik durf bijna te wedden tele2 zoals hierboven al wordt geroepen.

Jouw probleem heeft volgens mij een andere oorzaak.

Pagina: 1