Daarnet belde ik met mijn T-Mobile iPhone naar een helpdesk en ik kwam in een gesprek tussen 2 personen terecht. Ik hoorde maar een kant van dit gesprek, de andere persoon hoor ik niet. Om het nog erger te maken bleek dit gesprek niks met de betreffende helpdesk van doen te hebben. Toen het gesprek ten einde liep ging de telefoon weer over en kwam ik in een nieuw gesprek terecht (!!). De twee bellers kunnen mij overigens niet horen.
Na het verbreken van de verbinding heb ik nog eens gebeld en wederom kwam ik in andere telefoongesprekken terecht.
Iemand anders dit al meegemaakt? Ik zal het de betreffende helpdesk niet vermelden aangezien dit de privacy van mensen verschrikkelijk schaadt. Dat ik dit al heb kunnen horen is erg genoeg.
Na het verbreken van de verbinding heb ik nog eens gebeld en wederom kwam ik in andere telefoongesprekken terecht.
Iemand anders dit al meegemaakt? Ik zal het de betreffende helpdesk niet vermelden aangezien dit de privacy van mensen verschrikkelijk schaadt. Dat ik dit al heb kunnen horen is erg genoeg.
Hier had uw reclame kunnen staan.