Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 02:17
Ik zit zelf al erg lang bij T-mobile met mijn mobiel (al sinds dat BEN voor het eerst naar Nederland kwam eigenlijk) maar de laatste tijd erger ik me nogal aan het netwerk en de traagheid van hun internet, dus wil ik overstappen (naar Vodafone).

Nu loopt mijn contract tot 8 februari 2010, maar ik vraag me dus af wanneer ik mijn nieuwe abo uiterlijk moet afsluiten (en mijn T-mobile dus moet opzeggen) om niet tot na 8-2 aan T-mobile vast te zitten.

Is dit 3 maanden van te voren (dus uiterlijk dit weekend) of tegenwoordig 1 maand van te voren. Ik meen namelijk te herinneren dat er een nieuwe wet is waardoor opzegtermijnen van 3 maanden niet meer mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan nu gewoon al je abonnement opzeggen en aangeven dat je over wilt naar prepaid. Vervolgens kan je dan met je prepaid telefoon bij een andere provider zo een abonnement afsluiten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 21:53
Ik heb zelf ook opgezegd, en dit was een termijn van 1 maand (na 1 juli dus). Anders even de klantenservice bellen ?

[ Voor 20% gewijzigd door harry64 op 02-11-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50
Je kan gewoon naar Vodafone gaan, zij regelen doe boel wel verder neem ik aan. Zo ging het tenminste bij de T-Mobile winkel. Ik wilde van KPN overstappen naar T-Mobile, ik wist mijn einddatum niet. T-Mobile zou gewoon elke week proberen een aanvraag in te dienen tot nummerbehoud en wanneer dat mogelijk was, liep het contract dus af. Ze nemen de boel gewoon over.

Dus ik neem aan dat als je dit met Vodafone overlegt, zij gewoon zorg dragen voor de overstap.