Asus 6800 tv vraagje

Pagina: 1
Acties:

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
Heya ik een vraag over tvout

Sluiten jullie hem aan via de tulp stekker of via de composite ????

En is het mogelijk dat ik op mijn Tv dvd kijk en op mijn computer monitor gewoon mijn desktop blijf zien (zonder de resolutie te veranderen )

Ik heb een asus 6800 deluxe

Thanx

Verwijderd

Ten eerste denk ik niet dat het mogelijk is om allebij tegelijk te laten zien.

Ik gebruik altijd een tulp stekker, want ik heb helemaal geen composite. ;)

Verwijderd

met het tulpje. werkt perfect, en het is geen dual head faken met tv aansluiten. Je kunt alleen tv en monitor tegelijk zelfde beeld hebben.

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Composite en Tulp aansluiting zijn identiek aan elkaar hoor :)

Ik denk dat je bedoeld het verschil tussen Composiet(tulp) en SVideo(vaag plugje)

Je kan ALS je VCR/TV/Whutever het support het beste Svideo gebruiken omdat dit het signaal in 6 signaaltjes splitst ( R G B Brigthness Contrast en Gamma (laatste weet ik niet zeker) Je hebt dan dus 6 apparte signaaltjes die storings vrij zijn..

Composite daarintegen, is 1 signaal (alles bij elkaar) en een ground (als ik goed zeg)
Maar Composite is WEL meer gesupport door VCR/TV/Anderen Svideo is het "duurdere" idee zegmaar :)

WBT het TV + Monitor zoals jij dat beschrijft, nee dat kan niet
de asus kaarten supporten GEEN dual head of TwinView ( dus desktop op je monitor en Film/iets anders op je TV/andere monitor )

DualHead is van Matrox dat kan 2 monitoren 1 monitor 1 tv of een variatie daarop aan!
(die hebben dus 2 vga poorten en een verloop kabeltje voor op die poorten)

en TwinView heeft zover ik weet 1 vga poort en 1 tv out poort, zodat je dus WEL op je TV een film kan kijken (tvout) EN op je monitor je desktop kan zien.

Vandaar de naam TwinView :)

Maar op ASUS is dit dus NIET mogelijk!
daar is ALLEEN OF TV OF PC mogelijk!

Hellaas...

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...