[pw/feat] Mobiel internet vergelijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Topicstarter
Als ik zoek naar prijzen voor telefoons in combinatie met abonnement mis ik nog een beetje de selectie mogelijkheid om te combineren met een Mobiel Internet bundel.
Geregeld zijn er combi aanbiedingen waardoor de telefoon of het totaal goedkoper word met Mobiel Internet. Als dat er (ooit) nog kan worden ingebouwd... :9~

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me in eerste instantie meer iets voor Pricewatch

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Mobiel internet, maar ook combipakketten waarbij je allerlei gratis spullen krijgt bij je abo (spelcomputers, netbooks, etc.) ondersteunen we inderdaad nog niet. De reden is dat dit enorm veel handwerk vereist.

De telecom-PW staat op de nominatie om verbeterd te worden, maar dat kan nog wel eens een aantal maanden duren. Of er dan ook iets met mobiel internet gedaan gaat worden, kan ik je nog niet vertellen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkrieg_Bob
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09-2024
Met de huidige generatie telefoons is (onbeperkt) mobiel internet een groot sellingpoint, met name bij de iPhones en N95's etc.

* in afwachting van de PW3.2 waar je dan in je winkelmandje een data abonnement toe kunt voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Bij de ontwikkeling van de telecom categorieën in de Pricewatch hebben we al geprobeerd om data-abonnementen ook op te nemen. We lopen echter tegen een aantal drempels aan en niet in de laatste plaats tegen het aanleveren van de data vanuit shops. Op dit moment worden er feeds met prijzen ingelezen die tot wel honderden MB's groot zijn. Daarin staan dan toestellen gecombineerd met abonnementen met de bijbehorende prijzen. Als in diezelfde feed ook nog een data-abonnement moet staan wordt de feed natuurlijk een aantal factoren groter. Dat zal niet elke shop even makkelijk kunnen genereren, het is niet even makkelijk te downloaden en het is ook niet even makkelijk te importeren.

We gaan het doen, en zoals Kraan al aangeeft zal dat een kwestie van maanden zijn.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:45
/bump
Is hier inmiddels al meer over te vertellen?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10-2024
Dit is nog steeds een erg lastig te realiseren functie vanwege het ontbreken van structurele data aanlevering vanuit winkels. Het is absoluut iets wat nog op onze roadmap staat maar op dit moment qua realisatie nog ver weg is.
Pagina: 1