Toon posts:

[Intranet] Problemen met openen site in IE7*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een intranet pagina,

Sinds kort hebben wij op dit intranet een web-applicatie draaien genaamd Manual Master.
Op onze windows xp fat clients met IE 6 (volledig afgepatched) kunnen mensen deze applicatie gewoon openen via het intranet.

We hebben ook een TS omgeving met Citrix en powerfuse maar wel met IE7, hierop gaat het echter mis, ik kan wel gewoon intranet openen, maar zodra ik de applicatie Manual Master wil openen dan vraagt die om credentials van de webserver (maar niet bij iedereen, soms gaat het wel goed), log ik hier met mijn domein\naam en wachtwoord in dan kom ik gewoon op de pagina. (soms ook niet).

Integrated login staat geconfigureerd op onze IIS. dus het zou eigenlijk geen probleem mogen zijn.

De user policy waarin de instellingen voor IE staan geconfigureerd word zowel door Citrix als de Fat clients gebruikt. Kan hier misschien de fout ook in liggen of ligt het aan IE6 en IE7.

Hoop dat jullie raad hebben.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke 'zone' staat de site op beide omgevingen? :)

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Denk dat het met de instelling "User Authentication\Logon\Automatic login only in Intranet zone" heeft te maken, de site zou in de Intranet zone moeten staan...

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik pas na een week reageer, ik was niet in staat om eerder te antwoorden.
De site's staan beide in lokaal intranet zone. Hier zit geen verschil in.

Is het zo dat IE6 anders met integrated login omgaat dan IE7?