Hey mede-tweakers,
ik zit met een probleem wat ik niet krijg opgelost na heel wat zoek en speurwerk op het web. Even wat uitleg over de software, Windows 7 Ultimate met een NL language pack, alle updates geinstalleerd. Windows Live Messenger geinstalleerd zonder hacks (voorheen aPatch gebruikt maar dit verwijderd dmv een nieuwe installatie) of addons etc. Virusscans leveren niets op, ik gebruik geen apparte tweak software of iets van dergelijke soort.
ik zit met een probleem wat ik niet krijg opgelost na heel wat zoek en speurwerk op het web. Even wat uitleg over de software, Windows 7 Ultimate met een NL language pack, alle updates geinstalleerd. Windows Live Messenger geinstalleerd zonder hacks (voorheen aPatch gebruikt maar dit verwijderd dmv een nieuwe installatie) of addons etc. Virusscans leveren niets op, ik gebruik geen apparte tweak software of iets van dergelijke soort.
quote: Probleem 1Wanneer ik mijn verkenner open via het bureaublad, menu, shortkey of wat dan ook en ik klik vervolgens een schijf of map aan dan opent deze 2 of meerdere malen. Alsof ik multiple double clicks uitvoer. Dit probleem is niet constant aanwezig, het gebeurt random.
Verplaats, pas aan of wat dan ook aan dit topic als ik het verkeerd heb gedaan. First timequote: Probleem 2MSN lijkt gewoon goed te werken echter ben ik er achter gekomen dat diverse berichten van de andere kant van het lijntje niet aankomen. Niet dat die persoon een foutmelding krijg, ik zelf ook niet. Alles lijkt goed te functioneren maar ik mis gewoon de helft van een gesprek.