Toon posts:

3210 laadt niet meer op?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe die oplaadstekker in de telefoon en wat staat er Kan niet opladen ofzo. Wat doe ik daaraan???

Verwijderd

Heb ik ook gehad, zeg maar gedag tegen je 3210>> He's gone..

Of je moet geluk hebben dat het aan je lader ligt maar ik ben er bang voor...

Verwijderd

Topicstarter
Kan het te maken hebben met dat witte met zilveren dingentje aan de achterkant van de gsm. Die heb ik er dus afgeschoven maar toen is er een pinnentje afgebroken. (de rechtse)

Verwijderd

Topicstarter
Hij gaat nog wel aan. Maar hij laadt alleen niet meer op. Aan de lader kan het niet liggen want die heeft altijd gewerkt.

Verwijderd

Nog garantie?? Anders wordt dat een nieuwe kopen, denk ik....

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

auw, ben bang dat je hem kwijt bent.. :'(
ga er eens mee langs de winkel.. misschien dat je wat hebt aan je garantie.. alhoewel je hem zelf hebt afgebroken dus die kans is ook best klein ;(

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Kan het misschien zijn dat je accu een beetje uit is? Als je nou eens een accu van iemand anders leent en die probeert op te laden? Lijkt me niet zo moeilijk met een 3210.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
vuil contactje ofzo. ff schoonmaken zou k zegge

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op zondag 04 maart 2001 18:08 schreef duronrulez het volgende:
Kan het te maken hebben met dat witte met zilveren dingentje aan de achterkant van de gsm. Die heb ik er dus afgeschoven maar toen is er een pinnentje afgebroken. (de rechtse)
Dat witte met zilveren dingetje is je antenne, dat heeft dus niets te maken met het opladen

ik zou inderdaad maar ff de contactjes schoonmaken

It seemed like a good idea at the time

Verwijderd

Toestel kapot. Niets afgebroken ofzo. Als het toestel zelf aangeeft kan niet laden dan is ie kapoerewiet. Dit valt binnen fab. garantie.. (1jr.)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dat metalenschotje achter de antene de aarde v.d gsm. Toen ik dat afgebroken pinnentje met dat ding verbinde deed ie het weer.

B.T.W. weet iemand een mail-adres van nokia voor technical support. En weet iemand een plaats waar je Torx schroevendraaiers of bitjes kan kopen. Ik ben al bij de plaatselijke Doehetzelf winkel geweest maar die dingen zijn allemaal veel te groot voor die telefoon.:'(

Verwijderd

De vroege 3210's waren vrij brak qua software. De mijne wilde ook niet meer opladen, ging uit zichzelf uit, verbrak verbindingen en kon helemaal geen ontvangst krijgen. Het beestje wist te melden dat m'n simkaart kapot was en af en toe kwam er, in een heel basis lettertype, de woorden "contact service" op het scherm. Teruggestuurd naar Nokia, nieuwe software erop, klaar.... Zou ik ook doen als ik jou was.

ps eerst had ik software v4.16 (volgens mij, nu v5.36

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Even ter verduidelijking, het witte kapje aan de achterkant is ANTENNA !!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Op zondag 04 maart 2001 18:08 schreef duronrulez het volgende:
Dat is je antenne en heeft niks met de oplader te maken, als die is afgebroken heb je waarschijnlijk kutbereik of als je mazzel hebt rammelt 'ie alleen een beetje

Strava

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 05 maart 2001 18:43 schreef duronrulez het volgende:
Volgens mij is dat metalenschotje achter de antene de aarde v.d gsm. Toen ik dat afgebroken pinnentje met dat ding verbinde deed ie het weer.
Volgens mij kun je iets niet aarden aan iets wat niet naar de aarde loopt (ik bedoel, die antenne eindigt nergens op, is gewoon een stuk metaal)
Pagina: 1