Team 'T Gooi Lan 2 - Lan party in Hilversum

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/top.png

Hallo Allen!

Na onze eerste succesvolle lan afgelopen februari, organiseren wij nu met plezier onze 2de lan in 't Gooi!
Maar dit maal op een betere locatie, meer mensen, betere catering en nog meer competities!

Lokatie:
De lokatie is dit keer wel heel bijzonder. Wij zouden Team 't Gooi niet heten als we het niet in het Gooi zouden doen. TTG-LAN2: The Second Encounter zal worden gehouden in Hilversum in het Mediapark. Het stukje industrie wat ervoor zorgt dat jij 'savonds televisie kijken kan. Via de NPS en de VARA hebben wij beschikking gekregen over een heuse televisie studio zodat we ruim 60 man kwijt kunnen. We hebben ruim 200 vierkante meter beschikbaar om je te laten LANnen als nooit tevoren! Verder hebben we een fantastische catering, hebben we beamers, hebben we consoles (PS3, XBOX360 en Wii), en hebben we competities op deze consoles en voor de PC waarbij je kans maakt op leuke prijzen!

Parkeren:
Naast stichting Beeld en Geluid in Hilversum staat de NPS en VARA Studio. Parkeren kan aan de achterkant van het gebouw, en hier is ook de ingang van onze LAN. Twee reusachtige televisiestudio deuren zetten we open om je binnen te laten op de beste TTG-LAN ooit!

Route:
TTG-LAN2: The Second Encounter is zeer makkelijk bereikbaar in Hilversum. Overal staan borden "Mediapark" in de stad en omgeving dus je kan het eigenlijk niet missen. We zitten bijna naast instituut Beeld en Geluid, te herkennen aan de gekleurde ruiten.

Prijs:
De prijs is 19,50 Euro. Je krijgt hiervoor entree voor 1 persoon, een netwerkaansluiting op het
TTG-LAN netwerk, je zelf-gekozen plaats in de TTG-LAN ruimte in de TV studio en toegang
tot de faciliteiten welke voor TTG-LAN deelnemers beschikbaar is. Gebruik van de TTG-LAN Catering
is op eigen (extra) kosten. Af en toe geven we op andere bekende LAN-Party's kortingscoupons
weg welke 2,50 korting geven. Deze is in te leveren bij je digitale inschrijving en krijg je direct de korting. Ook hebben we een catering waarvan gebruik op eigen kosten is. We zijn zeker niet duur, maar je moet wel cash bij je hebben want je kan niet pinnen aan de crew. Er is een pin automaat in het mediapark van de Rabobank.

Wat moet je meenemen?

Natuurlijk moet je wel wat dingen zelf meenemen. Hieronder volgt een kleine checklist:

* Je PC (of console)
* Spelletjes (met voorkeur voor multiplayer games)
* Een netwerkkabel van tenminste 8 meter
* Je muis en toetsenbord
* Je monitor
* Snoeren en kabels voor je PC (stroom, DVI)
* Een stekkerblok met voldoende aansluitpunten voor je hardware
* Je koptelefoon
* (mits nodig) een muismatje
* Luchtbedje en pomp
* Slaapzak/deken
* Kussen
* Legitimatiebewijs
* Je allerbeste humeur

Netwerk:
Het netwerk wordt aangeboden door XtremeLAN, dezelfde organisatie die de laatste LAN van netwerk heeft voorzien in Februari 2009. Dit was een groots succes. We hadden daar, en net als de komende LAN, een heuse gigabit connectie. Met ruim 40 man aanwezig op onze LAN, samen met consoles, competities en natuurlijk de fun die je van een LAN mag verwachten zal TTG-LAN2: The Second Encounter daar niet onder doen. We hebben meer ruimte, sneller netwerk, sneller internet, meer deelnemers, betere faciliteiten en groot parkeerdek.

Competities:
net zoals onze eerste lan zullen er ook dit maal weer competies zijn in verschillende games waarbij je prijzen kan winnen - De prijzen zijn over het algemeen bokalen maar ditmaal word er door extremlan ook het één en ander beschikbaar gesteld om weg te geven aan de winnaars. wat dit zal zijn is voor ons ook nog niet bekend. wat we er wel bij moeten zeggen is dat dit waarschijnlijk niet om cputjes, mobos of gamer tobos gaat.
Als we weten wat het word dan laten we dat weten ;)

Bevestigde compos tot zover:
- Buzz(ps3)
- Super Smash Brothers Brawl (Wii)
- Worms armageddon (PC)
- Grid (PC)
- Call of Duty 4 (PC)
- League of Legends (PC)
- Secret Compo (zie TTG forum) (PC)

ZZZ
Slapen gaat in dezelfde ruimte als de gamingruimte. De ruimte is afgescheiden, maar niet geluidsdicht.
Daarom hebben we 'snachts een volume beleid zodat de meeste mensen wel aan hun (nacht?)rust kunnen
toekomen. Er is genoeg ruimte om iedereen zijn luchtbedje neer te laten gooien. Prima! Sowieso is er
een volumebeleid. Je mag bijvoorbeeld alleen een headset voor je geluid dragen, en je mag geen speakers
aansluiten op je machine, dit geld ook voor monitors met speakers!

Kort samen gevat:

- Sneller netwerk dankzij ExtremeLAN
- Snel internet
- 200m²+ gaming area en 75m²+ slaap area
- Consoles met beamers (PS3, Wii en XBOX360)
- Geen voedselregeltjes
- Soepel rookbeleid, het is de hele nacht toegestaan buiten te roken
- Eigen catering
- DJ Freakblaster op Zaterdag met een live set van een uur
- 30% meer zitruimte dan TTG-LAN: The New Beginning
- Unieke locatie in Hilversum, in een TV studio van de NPS/VARA
- slechts € 19,50
- Wedstrijden op forum met kans op extra Entreekorting
- Competities met prijzen!
- 22-23-24 Januari 2010

Meer informatie en het forum is te vinden op http://www.teamtgooi.com !

Toestemming gekregen van PromoX :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
*Bump*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:25
Ik ben er dit keer weer bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zomaar bumpen is niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
TheZeroorez schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:23:
[...]

Zomaar bumpen is niet de bedoeling :)
ah, excuses - was in de veronderstelling dat het op tweakers 1x per 24 uur was :)
(kon het ook niet terug vinden in de faq/beleid - en PromoX was er ook niet erg duidelijk over in zijn mail :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
overigens zijn mensen met consoles ook welkom, we willen namelijk ook proberen de volgende compos op te zetten:

-league of legends(pc)
-Modern Warefare 2 (pc/xbox/ps3)

[ Voor 19% gewijzigd door Verderf op 09-11-2009 13:58 ]

• Verderf
Update 12/11

We kijken op dit moment of er genoeg mensen met een xbox en/of ps3 zijn om bijvoorbeeld killzone, mw2 en/of fifa compos op te zetten.

graag horen we van jullie op het ttg forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Momenteel zijn we op het forum aan het indexeren wat voor interesse er is voor bepaalde games om te kijken wat voor compos we kunnen organiseren :)

Ook loopt er op het forum nog de secret compo wedstrijd, waarbij een tree energy drink te winnen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hey allemaal,

Jan de Hoop, bekend van het RTL ontbijtnieuws heeft het over de Team 't Gooi LAN gehad, En daarom vonden wij het een goed idee om een nieuw soort actie te bedenken.

Het filmpje is te bekijken op http://teamtgooi.com/

Alle geregistreerde leden mogen nu vrienden, familie, of iedereen anders uitnodigen om naar de LAN te komen. Iedereen die jij uitnodigt krijgt 1 euro 50 korting. Maar dat is niet alles, per betalende vriend van jou, krijg je zelf ook nog is 2 euro terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
League of Legends word als compo gespeeld op TTG! :)

Ook hebben wij ondanks de financiele crisis een sponsor kunnen vinden die ons van wat hardware kan voorzien als prijzen voor de verschillende compos!

[ Voor 61% gewijzigd door Verderf op 03-12-2009 11:34 ]

• Verderf
Bij deze nog een kleine update voor onze lan in Januari :)

Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/tweakers.jpg

Verwijderd

too bad dat ik niet mee kan doen, mijn eigen PC is nu dood, misschien in 2011 doe ik mee.
BTW, Mooie TS!, Jij ook fijne kerst en een gelukkig 2010 :+
DIKKE EDIT: Er is hoop!, ik krijg misschien morgen een nieuwe PC.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2009 22:21 . Reden: ER IS hoop!!!1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:35:
too bad dat ik niet mee kan doen, mijn eigen PC is nu dood, misschien in 2011 doe ik mee.
BTW, Mooie TS!, Jij ook fijne kerst en een gelukkig 2010 :+
DIKKE EDIT: Er is hoop!, ik krijg misschien morgen een nieuwe PC.
woei!

we zitten op dit moment op 42 inschrijvingen, er is dus nog plek voor iig 20 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
joost (xtrafris/xtrafresh) heeft me bijna overtuigd om mee te gaan :P

Het ziet er enorm cool uit! leuke locatie ook! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
natasdiamon schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:38:
joost (xtrafris/xtrafresh) heeft me bijna overtuigd om mee te gaan :P

Het ziet er enorm cool uit! leuke locatie ook! :o
bijna, alsin niet helemaal nog dus? :P

* Verderf gaat xtrafris pesten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Beste deelnemers (en mensen die zich nog willen inschrijven ;-)),
Nog een paar weken voor de LAN die je niet missen mag! Veel mensen hebben zich ingeschreven. Toch willen we nog een paar feiten vertellen:

Wist je dat...

* De LAN 100% doorgaat!
* De LAN gehouden wordt in de VARA en NPS Televisiestudio in Hilversum?
* TTG al ruim 40 inschrijvingen heeft?
* Warlock o.a. zijn tostis met 'liefde' zal maken, met korst!
* Iedereen die betaald 40 Euro korting krijgt op de populaire A.C.Ryan PLAYON!HD mediaspeler?
* Je ook kans maakt op deze mediaspeler in een competitie op de LAN met 1TB Harddisk?
* ExtremeLAN opnieuw ons netwerk verzorgt met nu nieuwere apparatuur op 1000Mbit?
* Jan de Hoop van RTL Ontbijtnieuws je een fijn weekend wenst?
* De mensen van LANNERSEDGE een review komen schrijven op onze LAN?
* De geheime competitie nog steeds niet geraden is, en wie het raadt van ons een tray energiedrankjes krijgt?
* Je kan aanmelden voor de Official TTG Steam Group via het Steam-netwerk?
* Je korting zelf geven kan aan je vrienden via Tell-A-Friend?
* Dat de catering via Skype op de LAN bereikbaar is? ;-)

En zo zijn er nog tientallen andere leuke weetjes en feitjes over TTG-LAN2: The Second Encounter. We wensen jullie een hele fijne jaarwisseling en tot 22-23-24 januari 2010 op onze LAN, de beste en grootste TTG ooit die je niet mag missen!

De TTG CREW
Team 't Gooi

[ Voor 85% gewijzigd door Verderf op 29-12-2009 14:59 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb me net ook ingeschreven. Ik had geen zin om nog zo lang te wachten op WoL 17, ik wil eerder lannen!

Maarre, er staat volgens mij nergens op jullie site hoe laat het nou precies begint :P

• Verderf
goed punt, thanks :P

good to have you on board TD :)

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:40
Verderf schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:01:
Hey allemaal,

Jan de Hoop, bekend van het RTL ontbijtnieuws heeft het over de Team 't Gooi LAN gehad, En daarom vonden wij het een goed idee om een nieuw soort actie te bedenken.

Het filmpje is te bekijken op http://teamtgooi.com/

Alle geregistreerde leden mogen nu vrienden, familie, of iedereen anders uitnodigen om naar de LAN te komen. Iedereen die jij uitnodigt krijgt 1 euro 50 korting. Maar dat is niet alles, per betalende vriend van jou, krijg je zelf ook nog is 2 euro terug!
hoe heb je dat nou weer voor mekaar gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
connecties :)

mocht je het denken, het is geen trucage, het is echt Jan de Hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 13:09

aKra

Intentionally left blank.

Ik was ook van plan om te gaan, gezien het toch om de hoek is en het LAN'en toch wel leuk blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
moar people! we need more people =)

ook is bekend wat de setup zal worden voor onze compos:

Call of Duty 4:
-Free for all
-afhankelijk van hoeveel mensen er mee doen vallen er tussen de 1-3 mensen af elke ronde
-alleen de default classes zijn toegestaan met uitzondering van de sniper class om campen tegen te gaan.
-Verboden killstreak bonus te gebruiken(radar, airstrike, choppers etc)
-normal health (geen hc dus)
-25 kills

Buzz(ps3)
-heats van 4 mensen, de winnaars van deze spelen afhankelijk van hoeveel mensen ermee doen aan de volgende heat tot er een winnaar is

Worms Armageddon:
-1 min per beurt
-sudden death 15 min
-standaard weapon load out

Super Smash Brothers Brawl (Wii)
-random levels
-5 levens stock
-1x character kiezen waarmee je de hele compo speeld
-spelen toegestaan met wavebird,gamecube controller of wii met of zonder nun chuck, ook dit mag je maar maar 1x kiezen.
-finale word of final destination gespeeld.

Grid:
-eerste ronde bestaat uit alle mensen met rijbewijs in 1 ronde, en 1 ronde met mensen zonder rijbewijs.
-finale zal de top 5 van beide rondes tegen elkaar zijn.

Secret compo:
-free for all
-random levels
-elke ronde valt er 1(of meer, afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers) iemand af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Oeh, CoD4 compo is altijd leuk en Buzz is ook altijd superleuk.

Komen er eigenlijk nog meer tweakers naar TTG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 09:05

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

TERW_DAN schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:30:
Oeh, CoD4 compo is altijd leuk en Buzz is ook altijd superleuk.

Komen er eigenlijk nog meer tweakers naar TTG?
Heb helaas een familieweekend dan :( dus geen oliebollen helaas :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-09 09:05

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

wuh dubbelpost.. haal maar weg :)

[ Voor 87% gewijzigd door BGB4rn op 05-01-2010 12:51 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
LAN party's, altijd grappig :)

Hoe zit het met de chicks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

De opstelling van Call of Duty 4 valt een beetje tegen moet ik zeggen. Nu weet ik dat er geen hele clans aanwezig zullen zijn, maar op deze manier werkt het natuurlijk niet :).

Zet dan een promod server neer of iets dergelijks, en doe dan 2on2, mensen kunnen vast elkaar wel vinden.

(En ik mis nog wat populaire games mbt. competities!)

[ Voor 9% gewijzigd door aKra op 05-01-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
zoals? :)

overigens zetten we nog wel wat meer compos op, maar hiervoor hebben we simpel gezegt gewoon geen prijzen :)

Clans proberen we ook niet te lokken met onze cod 4 setup, het is bedoeld als fun compo die voor iedereen toegankelijk is - zowiezo zijn onze prijzen ook niet naar dit soort competities.

sponsoren krijgen is al moeilijk genoeg momenteel ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Verderf op 05-01-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:20
beetje ver weg voor mij, zo helemaal uit groningen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
beetje crosspost met ons eigen forum, maar anyway na overleg: :P

Aangezien een hoop mensen toch graag een serieuse cod 4 compo zien lijkt het ons een goed plan om er toch maar 1 op te zetten.

er zit alleen 1 "maar" aan,

We kunnen hier geen prijzen voor geven op dit moment, het kan zijn dat we op de lan toch iets hebben wat we zouden kunnen geven maar ga er niet vanuit dat als je wat wint dat je dan ook wat krijgt - voor hetzelfde geld is het een blik monster energy drink

aangezien ik persoonlijk niet heel veel ervaring heb met de "pro" kant van Cod4 hoor ik van jullie graag ideën met setups voor een cod4 pro compo.

@aKra:
Ik begreep dat jij een cod 4 game server had die je mee kon nemen? zouden we eventueel jouw server kunnen inrichten hiervoor?
Viper® schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:46:
LAN party's, altijd grappig :)

Hoe zit het met de chicks :P
4 stuks so far :P (waarvan 1 mijn vriendin is, 1 de vriendin van lannersedge crew en 1 van een ander ttg crewlid :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Verderf op 05-01-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Verderf, neem anders even contact met mij op... Ik heb vast en zeker nog wel wat leuke apparatuur staan ;)

+1 chick, die even langs komt bij mij :+ (tieten mogen toch wel gratis kijken toch? :Y))

[ Voor 30% gewijzigd door aKra op 05-01-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
msn of mail? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

MSN zoals we nu al met elkaar praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Jammer had me wel ingeschreven maar ga op vakantie.

Volgende keer ben ik er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSebbey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 07:16
Hee mensen hier @ Tweakers; we zitten nu al op 50+ inschrijvingen dus wie mee wilt doen moet er snel bij zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

44 betalingen al :)
45 betalingen al :) !

[ Voor 44% gewijzigd door aKra op 14-01-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als ik het zo hoor hebben we dus een volle zaal straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 19:16

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Dat is wel te hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil miss wel komen, vind het idee erg leuk, moe ti kmijn ps3 mee nemen, en is er toevallig een pro10 competitie?!

En, is er makkelijk te komen met het openbaar vervoer?!
Das wel belangrijk ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:08:
ik wil miss wel komen, vind het idee erg leuk, moe ti kmijn ps3 mee nemen, en is er toevallig een pro10 competitie?!

En, is er makkelijk te komen met het openbaar vervoer?!
Das wel belangrijk ^^
Ik heb even gekeken op googlemaps, er is een treinstation in het mediapark. Dus dat is best goed te doen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ja, het OV is echt "om de hoek", en ik begreep zelfs dat als je even aangeeft dat je opgehaald wilt worden omdat je veel meuk bij je hebt dat dat voor een kleine vergoeding door de crew wel gedaan kan worden :)

Zie ook:
http://maps.google.com/ma....005138,0.013937&t=h&z=17

En het lijkt inderdaad op een volle zal, gezellig! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door aKra op 15-01-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah kijk, ik ga ff kijken strax wat ik kan fixen. Miss hebben jullie er dan weer 1 of 2 man bij (geen vrouwen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
eventueel kunnen we je als je veel spullen hebt ook oppikken bij het station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Het wordt gezellig dit weekend! Overmorgen maar alvast beginnen met de server voorbereiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
de grote dag is voor ons vandaag al ;) opbouwen!

gister al de 8 trays spam binnen gehad :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gaaf :D. We willen wel foto's natuurlijk.
Trouwens, als ik kijk naar de betalingen lijkt het erop dat het aardig vol gaat zitten :D

En pizza-avond klinkt trouwens ook erg goed :P

[ Voor 15% gewijzigd door TERW_DAN op 21-01-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Nu bezig met een linux & windows server voor wat games, hebben we iets van een local IRC server of is dat een beetje overrated voor zo'n kleine LAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mijn ervaring is dat op lanparties van dit soort formaat IRCservers nooit echt heel druk bezocht worden, dus ik vraag het me af of die er is of niet (en als die er is, of mensen het gaan gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 19:16

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Nop die is er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Wel jammer, vind het altijd dan een rommeltje 'om elkaar' te vinden voor een bepaalde game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NqFo99feIxC4fKO6sIAgSUsL/full.jpg

Het is hier gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Wat een weekend :D

eenmaal thuis na het afbouwen vrij vroeg mn bedje in gegaan!
Helaas liepen de compos niet helemaal hoe we wilde (grid en worms bijv waar we geen tijd voor hadden)

veel geleerd, veel gedaan en vooral weinig gegamed :P

op naar TTG3! :) maar eerst maar weer een wol, lekker een lan waar we geen zak hoeven te doen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verderf op 25-01-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Kan het begrijpen Verderf... Altijd een gedoe om zelf een LAN te organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:25
Pff, ben toch blij dat we dit gehad hebben :). Wat een drukte en chaos.. nog 4 dagen werk en dan 2 dagen echt uitrusten..

"I am to old for this shit"

Bas aka [TTG]Warlock (ik kan mijn nick op Tweakers niet aanpassen he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
CF-Warlock schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:13:
Pff, ben toch blij dat we dit gehad hebben :). Wat een drukte en chaos.. nog 4 dagen werk en dan 2 dagen echt uitrusten..

"I am to old for this shit"

Bas aka [TTG]Warlock (ik kan mijn nick op Tweakers niet aanpassen he?)
Aanpassen van je nickname

Om wijzigingen van nicknames in goede banen te leiden zijn onderstaande regels vastgesteld:

* Je mag één keer per 18 maanden een nickchange aanvragen.
* Je mag een inactieve nick claimen. Een account wordt als inactief beschouwd als een gebruiker twaalf maanden niet heeft ingelogd. Mocht dat het geval zijn en voldoe je aan de overige voorwaarden voor het aanvragen van een nickchange, dan kun je die naam 'claimen'. Honorering van die claim staat ter beoordeling van de crew.
* Na je nickchange heb je een week bedenktijd. Het kan uiteraard zijn dat je nickname iets vervelends betekent waar je niet mee geassocieerd wil worden of misschien krijg je toch heimwee naar je oude nickname. Let echter wel op: als je oude nickname toevallig wordt geregistreerd heb je simpelweg pech.
* Als je je nickchange terugdraait moet je evengoed 18 maanden wachten voor je je volgende nickchange kunt doen, denk dus heel goed na voor je een nickchange doet: je herkenbaarheid op het forum gaat erop achteruit en eenmaal veranderd heb je je nickchange mogelijkheid voor 18 maanden "gebruikt".
* De crew behoudt zich het recht voor om je nickchange te weigeren of de nickchange terug naar je oude nickname te weigeren.
* Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om "ff een nick te proberen". Bij misbruik vervallen je rechten die hierboven vermeld staan.

:)

Pagina: 1