Toon posts:

[Plasma TV LG] TV gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Afgelopen zaterdag nieuwe tv gekocht bij MM in Arnhem. Mooie aanbieding van LG (42PQ10000) voor 399 euro. Alle stekkers kloppen, tv krijgt stroom, kabels erin etc.

Gisteren naar mijn kamer gebracht in Amersfoort, alles aangesloten volgens de handleiding en daarna automatisch zenders zoeken. Helemaal gelukt en een stuk of 30 zenders op de tv. Daarna mijn playstation in de scartingang gedaan en opgestart. Nog steeds geen problemen en prachtig beeld! Ik wil mijn vader wat laten zien en de tv valt uit.

(Stand-by lampje brand rood) Als ik dan de tv zet, maakt hij de opstart'klik', het rode lampje verandert in blauw (knippert) en schiet dan gelijk binnen 1 seconde weer uit. Krijg dus totaal geen beeld/ geluid.

Heb alles gecheckt, gisteren een dag lang de stekker eruit gehaald om hem 'rust' te geven, maar niks werkt.

Heeft er iemand een idee of ervaringen met dit probleem? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Maarten

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-12 20:45
Waarom neem je niet even contact op met de MediaMarkt in Arnhem? Denk dat je hem gelijk kunt omruilen voor een nieuwe

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie,

Heb net LG gebelt, zeiden me direct terug te gaan naar MM want dit klopte niet volgens hem. MM gaat om 10.00 uur open, dus zal dan contact met hun opnemen en hopelijk vanavond al een nieuwe tv in huis.

Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Alles opgelost en was een technisch mankement! Gewoon foute productie, direct nieuwe gekregen bij Media Markt..

Kan een slotje op.