Harman Kardon

Pagina: 1
Acties:

• Nickkie55
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:50
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een 5.1 set met blueray en fatsoenlijk geluid. Op dit moment heb ik een JVC TH-A10R maar wil wat nieuws. Nu ben ik naar een winkel gegaan en die bied me een HARMAN/KARDON HD POWER 11 AVR355 BDP10 HKTS11BQ aan van 1699 voor 1300 euro. Is dit een leuke set voor dat geld?

Hier een link van het setje:
http://www.budgethouse.nl...CPC&utm_campaign=CPC-Ciao
(Dit is niet de winkel waar ik het over heb)

Het is de bedoeling dat ik hd films via de blueray speler en de pc kijk. En dat ik de xbox360 hierop aansluit.

Alvast bedankt.

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Persoonlijk zou ik voor dat geld iets anders kopen, zeker geen kant en klare set als van Harman Kardon of wat dan ook. Ik zou gewoon langs een Hifi winkel gaan en daar een set samenstellen uit een receiver, losse speakers en een Blu-ray speler. Nadeel van zulke dingen is wel dat je ook rekening moet houden met dat je dingen als speakerdraad ook erbij moet kopen en dat is natuurlijk ook weer een deel van je budget.
De prijs is op zich niet heel slecht: de componenten los zitten allemaal tussen de €600 en €700 dus je bent wel een stuk goedkoper uit.

Wat jij verstaat onder fatsoenlijk geluid en of die Harman Kardon set dat biedt is aan jou: wij weten niet wat jij goed of slecht vind. Als je de set in een winkel kan krijgen dan lijkt het me meer dan logisch dat de verkopende partij de set even voor je uitpakt en demonstreert. Dan kan jij luisteren (en kijken) of het geluid en het beeld goed is. Je koopt immers geen pak melk en daar mag de verkopende partij best wel wat inzet tonen om jou te laten zien wat je in huis haalt.

Dus of het een leuke set is voor dat geld kunnen wij niet zeggen, dat is aan jou: vind jij €1300,- een mooi bedrag voor wat de set biedt dan lijkt me het een goede koop. Maar denk dat je voor dat geld ook wel een leuke set kan samenstellen uit losse componenten...

En het is Blu-ray en geen blueray of wat dan ook :X

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Hey, zou je willen zeggen in welke winkel jij die set ziet voor €1300,-?

• Nickkie55
Bedankt voor je goede en snelle reactie :) . Ik dacht altijd dat de prijzen in een hifi shop veel hoger lagen dan in een normale winkel. Ik ben helemaal nieuw in het geluid gebeuren, dus dacht al snel dat dit een mooie set was.
Weet je waar in de omgeving van Ulft een goede hifi winkel zit? Het buget ligt eigenlijk op 1000 euro. Maar dacht dat dit wel een hele mooie aanbieding was.

Alvast bedankt.

@ Milkyway. Als ik er 2 neem gaat de prijs naar €1200 euro. Dus misschien iets om samen te doen mits de andere sets niet zo goed klinken. Liever noem ik de winkel nu niet want dan zijn ze zo weg :)

[ Voor 35% gewijzigd door Nickkie55 op 01-11-2009 23:25 ]

18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Als jullie een eventuele samenkoop via DM zouden willen bespreken?
Dit omdat inkoop-/samenkoopacties niet via GoT mogen verlopen :)

Moet Nickkie55 wel even de optie DM aanzetten in zijn Voorkeuren:
Onder Privacy - Direct Messages - een vinkje zetten bij "ja"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Nickkie55
Oke mijn excuses :X

Pagina: 1