Beste Tweaker(s),
Onze simpele mp3-speler Philips GoGear HD08600 blijft maar hangen bij het opstarten.
Ik kan hem alleen via de "soft-reset" uitschakelen, maar krijg daarna toch weer hetzelfde probleem:
Een Philips of een GoGear logo, waarbij ook nog een soort 'schijf-hang-geluid', vermoedelijk bij het inlezen van de HD.
Nu heb ik vele forums nagelezen en tot de conclusie gekomen dat de hardeschijf wel eens corrupt zou zijn geraakt.
Dit zou vervolgens 'eenvoudig' via de Philips Device Manager opgelost kunnen worden.
Je kunt er namelijk mee repareren en mee firmware upgraden.
Helaas is mij tot heden nog niet gelukt dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Hij blijft hangen bij het Philips logo.
Ik ben opzoek naar het 'hard-reset' gaatje.. maar bestaat dit op dit apparaat?
Software/drivers geïnstalleerd.
Kan iemand helpen?
Bedankt!
Onze simpele mp3-speler Philips GoGear HD08600 blijft maar hangen bij het opstarten.
Ik kan hem alleen via de "soft-reset" uitschakelen, maar krijg daarna toch weer hetzelfde probleem:
Een Philips of een GoGear logo, waarbij ook nog een soort 'schijf-hang-geluid', vermoedelijk bij het inlezen van de HD.
Nu heb ik vele forums nagelezen en tot de conclusie gekomen dat de hardeschijf wel eens corrupt zou zijn geraakt.
Dit zou vervolgens 'eenvoudig' via de Philips Device Manager opgelost kunnen worden.
Je kunt er namelijk mee repareren en mee firmware upgraden.
Helaas is mij tot heden nog niet gelukt dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Soft-reset: Aan/uit/afspelen knop + volume + inhouden, daarna nog eens opnieuw opstarten. -niks
- Restoren met USB-aansluiting, maar het apparaat wordt niet ingelezen (d.w.z. geen apparaat in hardware lijst) door Windows 7, Mac OS X of Ubuntu.
- Met adapter en USB aansluiting; ook niks.
Hij blijft hangen bij het Philips logo.
Ik ben opzoek naar het 'hard-reset' gaatje.. maar bestaat dit op dit apparaat?
Software/drivers geïnstalleerd.
Kan iemand helpen?
Bedankt!