k heb sinds februari 2008 de XPS M1530. Doet opeens helemaal niks meer. accu lijkt dood. Maar dit valt samen met piepjes / zoemen / tikken uit de adapter (sinds een week (pas sinds gisteren had ik pas door dat dit geluidjes die ik vaker hoorde uit de adapter kwamen en was van plan om na het weekend de helpdesk te bellen).
Is accu kapot gegaan door de problemen met de adapter??
Ik had desttijds de standaard 1 jaar garantie genomen; die is al een tijd voorbij. Destijds had ik begrepen had dat in Nederland 2 jaar wettelijk aanwezig is. Hoe nu verder? Valt dit onder de garantie en zo ja wat valt onder de garantie (ook de accu)?
Heeft iemand ervaring als ertussen het 1ste en 2de jaar iets kapot gaat zonder dat garantie verlengd is?
Is accu kapot gegaan door de problemen met de adapter??
Ik had desttijds de standaard 1 jaar garantie genomen; die is al een tijd voorbij. Destijds had ik begrepen had dat in Nederland 2 jaar wettelijk aanwezig is. Hoe nu verder? Valt dit onder de garantie en zo ja wat valt onder de garantie (ook de accu)?
Heeft iemand ervaring als ertussen het 1ste en 2de jaar iets kapot gaat zonder dat garantie verlengd is?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 21:05 . Reden: update ]