Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PW] Aantal reviews in overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 847 views

• Blur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-11 22:05
Om te openen eerst een positieve opmerking. De nieuwe Pricewatch is naar mijn mening een heerlijke vooruitgang! Hulde! :)

Een kleine suggestie echter over het overzicht. Een willekeurig screenshotje als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.legesco.nl/PW.PNG

De score wordt weergegeven middels de sterretjes. Vijf sterren door slechts 1 reviewer vind ik alleen minder waardevol dan 4 sterren door 20 reviewers.

Mijn suggestie is dan ook om het aantal reviews dat tot de score geleidt heeft in haakjes bij de score te zetten.
Dan wordt dit in het overzicht direct duidelijk.

Just my two cents!

PS3 Gamertag: ExcessiveBlur

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het er naast zetten lijkt me nadelig voor de al weinige ruimte die er is als je veel specs kolommen hebt open staan, en als je nu al hovert over het aantal sterren zie je ook keurig het aantal reviews dat geschreven is over het product.

Hover over beoordeling is aantal reviews

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 17:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bij de lijstweergave met foto zou het er IMHO best boven of onder bij kunnen. Ik kan me in ieder geval wel in de argumentatie van de TS vinden. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

• Blur
Daar heb je op zich wel gelijk in. Als je over de score hovert staat het er inderdaad bij.
Maar dat betekend wel dat ik iedere score afzonderlijk af moet gaan. Dat kan, maar niet handig.
Persoonlijk vind ik het prettiger om in het overzicht de gegevens direct te zien. Is het daar geen overzicht voor? :9

Je zou het er bijvoorbeeld boven kunnen zetten zoals --MeAngry-- zegt. In de thumbnail-weergave is daar wel ruimte voor. In de andere weergaven is dat lastiger inderdaad, maar ik denk niet onhaalbaar.

[ Voor 0% gewijzigd door Blur op 01-11-2009 21:16 . Reden: typo ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit lijkt me duidelijk een feature request. Dus ik verplaats dit topic even vanuit PW naar Lieve Devvers :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er is gewoon geen ruimte voor weergave van het aantal reviews, vandaar dat het is weggelaten.

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:10
Femme schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:24:
Er is gewoon geen ruimte voor weergave van het aantal reviews, vandaar dat het is weggelaten.
Dat is geen geldige reden natuurlijk. Je zou kunnen zeggen dat, als dit echt een belangrijke toegevoegde waarde is bij een item/de sterren, het ontwerp dan niet voldoet.

Overigens is het weergeven in de hover voor mij voldoende.

Webberry Webdevelopment

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

dB90 schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:17:
Dat is geen geldige reden natuurlijk. Je zou kunnen zeggen dat, als dit echt een belangrijke toegevoegde waarde is bij een item/de sterren, het ontwerp dan niet voldoet.
In dat geval: wij vinden niet dat het dusdanig veel toegevoegde waarde heeft dat we er ruimte voor willen vrij maken in die tabel. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23

Matis

Rubber Rocket

Kunnen jullie niet gewoon een gewogen gemiddelde hanteren?

Of de mediaan pakken?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Matis schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:41:
Kunnen jullie niet gewoon een gewogen gemiddelde hanteren?
Volgens mij staat die er in de aantal zichtbare sterren. Zie mijn screenshot in de eerste reactie, 3 reviews en 4,5 ster lijkt me een gemiddelde van de 3 reviews :+

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23

Matis

Rubber Rocket

Ja, daarom de mediaan ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 18:51
Er is toch voldoende ruimte om het eronder te zetten (eventueel tussen haakjes) ?

/edit zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wDJw0S7JiJkkEhbyuX7LE0Av/full.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door SysRq op 02-11-2009 13:47 ]

-

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

SysRq schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:43:
Er is toch voldoende ruimte om het eronder te zetten (eventueel tussen haakjes) ?
Je hebt steeds de categorie Video-editing MPEG- & TV-kaarten, pak er voor de gein eens een moederbord, laptop, videokaart of monitor categorie bij, en weg is je ruimte

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 18:51
Nee hoor, je mist het verschil tussen de compacte en thumbnail weergave ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dIta1fadsyklC7tcgc1bWk3Z/full.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door SysRq op 02-11-2009 14:00 ]

-

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zoals je in je eigen screenshot zit bij de Club3D kaart staan de sterren voor de review over de beschrijving van de kaart en speeds, als je er onder ook nog eens wilt zetten hoeveel reviews er van zijn wordt het te druk en onoverzichtelijk.

* Wiethoofd heeft een CSS-tweak dat de padding wat minder is en dan staat de beschrijving en reviewsterretjes wat strakker tegen de onderrand aan

• Blur
In de weergave met thumbnails wordt die weergave inderdaad extra uitgebreid met de productinformatie.
Persoonlijk vind ik dat minder waardevol. Als ik in de pricewatch ga zoeken weet ik 9 van de 10 keer al wat ik ga zoeken. Dat ene regeltje is vaak ook nog onvoldoende natuurlijk om alle informatie weer te geven. De detailpagina achter het product voldoet hier prima. Dus 4 tekens minder om [12] neer te zetten voor het aantal reviews zal ik niet wakker van liggen. :)

Kijk bijvoorbeeld maar naar de compacte weergave. Daar wordt die regel al weggelaten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Femme schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:24:
wontfix dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.