[Windows 7] Nadelen taalpakket?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb geprobeerd te achterhalen wat de nadelen zijn van een taalpakket maar ben er nog niet achter.
ik wil namelijk een engelse versie van windows 7 instaleren met een taalpakket maar heb ik dan een nadeel (bijvoorbeeld slecht of niet vertaalde onderdelen) of maakt het niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:21
maakt niet uit..

maar niet alle versies van windows 7 ondersteunen taalpakketten..
btw
geen 'mvg' onder uw berichten..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt, ik heb windows 7 X64 ultimate, daar moet toch een taalpakket op kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:59:
oke bedankt, ik heb windows 7 X64 ultimate, daar moet toch een taalpakket op kunnen
Ja, check gewoon ff Windows Update.
Als het taalpakket je niet bevalt schakel je toch weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:02:
[...]

Ja, check gewoon ff Windows Update.
Als het taalpakket je niet bevalt schakel je toch weer terug ?
ja maar het gaat vooral om dat ik niet zo fijn werkt met engels en of alle engels onderdelen eruit zijn. maar het is me nu wel zonbeetje duidelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Het verschil met een taalpakket en native is dat een taalpakket pas geladen wordt zodra een profiel wordt geladen. Zo zullen de schermen tijdens het opstarten wel Engels zijn (bijvoorbeeld het scherm waar je veilige modus kan kiezen of wanneer het updates installeert voor het inloggen/voor het afsluiten), terwijl alles zodra je profiel is ingeladen Nederlands zal zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door CoolGamer op 01-11-2009 19:08 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheCoolGamer schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:07:
Het verschil met een taalpakket en native is dat een taalpakket pas geladen wordt zodra een profiel wordt geladen. Zo zullen de schermen tijdens het opstarten wel Engels zijn (bijvoorbeeld het scherm waar je veilige modus kan kiezen of wanneer het updates installeert voor het inloggen/voor het afsluiten), terwijl alles zodra je profiel is ingeladen Nederlands zal zijn.
oke, das denk ik niet zon groot probleem, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoeloeloe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:25
Maar ook de taal van het opstartscherm en dergelijke is in te stellen. Met een NL taalpakket over een UK ultimate zul je nergens engels terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta_chi79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50
Grootste nadeel van een taalpakket is dat je bij servicepacks niet direct kunt upgraden, maar moet wachten de SP ook voor je secondaire talen beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Het enige voordeel wat ik zie aan taalpakketten is dat je makkelijk kunt wisselen tussen twee of meer verschillende talen.

Verder zitten er alleen maar nadelen aan naar mijn mening. Het kost meer diskruimte, je systeem/opstart is in de taal van de installatie (inclusief Safe Mode/Veilige Modus volgens mij), de updates en service packs komen soms weken later uit (maar dat heb je sowieso met de NL versie natuurlijk).

Ik zeg: Kies een taal waar je het liefst in werkt, en koop die Windows versie. Als dat Nederlands is, maar je wil zo af en toe in het Engels werken..... koop dan een Nederlandse windows versie, en een Engels taalpakket. Niet andersom.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1