Hallo,
Ik heb zojuist geprobeerd om mijn Xbox 360 te verbinden met het internet via internet deling via de iMac, dit is gelukt via deze handleiding: http://www.joystiq.com/20...onnection-with-your-xbox/
De settings op mijn Xbox zijn nu:
IP Address: 192.168.2.2
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.2.1
Primary DNS Server: 62.179.104.196
Secondary DNS Server: 62.179.104.196
Als ik nu de netwerk test doe op de Xbox krijg ik de volgende fout:
Network: Oké
Internet: Oké
Xbox Live:
Als ik de poorten open wil zetten via de router die worden aanbevolen voor de Xbox krijg ik dit scherm:

Maar wat moet ik nou invoeren bij de 0?
Het IP van de Xbox is dus 192.168.2.2 en bij het forwarden heb ik alleen de keus voor het laatste cijfer, en het een na laatste cijfer is 0, en bij de Xbox 2?
Het IP adres van mijn iMac is 192.168.0.12, heb al geprobeerd om de poorten hiernaartoe te forwarden maar dat maakt voor de Xbox geen verschil.
Ik ben wel gewoon verbonden met het internet want de Xbox heeft zojuist een update gedownload, maar ik kan niet online spelen (word er telkens uitgegooid)
De vraag is dus: Hoe zorg ik dat mijn Xbox een open NAT krijgt?
Misschien is het een beetje onduidelijk allemaal maar ik heb hier echt geen verstand van
Ik heb zojuist geprobeerd om mijn Xbox 360 te verbinden met het internet via internet deling via de iMac, dit is gelukt via deze handleiding: http://www.joystiq.com/20...onnection-with-your-xbox/
De settings op mijn Xbox zijn nu:
IP Address: 192.168.2.2
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 192.168.2.1
Primary DNS Server: 62.179.104.196
Secondary DNS Server: 62.179.104.196
Als ik nu de netwerk test doe op de Xbox krijg ik de volgende fout:
Network: Oké
Internet: Oké
Xbox Live:
Mijn router/modem is een Thomson TWG850, ik heb UPnP al aangezet.Your NAT type is Moderate. People on networks with this NAT type may noy be able to join certain games or hear other people while playinh online. For the best online experience, you need an open NAT configuration.
Als ik de poorten open wil zetten via de router die worden aanbevolen voor de Xbox krijg ik dit scherm:

Maar wat moet ik nou invoeren bij de 0?
Het IP van de Xbox is dus 192.168.2.2 en bij het forwarden heb ik alleen de keus voor het laatste cijfer, en het een na laatste cijfer is 0, en bij de Xbox 2?
Het IP adres van mijn iMac is 192.168.0.12, heb al geprobeerd om de poorten hiernaartoe te forwarden maar dat maakt voor de Xbox geen verschil.
Ik ben wel gewoon verbonden met het internet want de Xbox heeft zojuist een update gedownload, maar ik kan niet online spelen (word er telkens uitgegooid)
De vraag is dus: Hoe zorg ik dat mijn Xbox een open NAT krijgt?
Misschien is het een beetje onduidelijk allemaal maar ik heb hier echt geen verstand van