[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Bedankt, maar er zijn meer dingen die je altijd met powertoys kon instellen, dus hoop dat hij er is of aan zit te komen.Wiethoofd schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:20:
je kunt gewoon in uitvoeren control userpasswords2 invullen en je account aanklikken en het vinkje boven het vak weghalen en je wachtwoord 2x invullen. bij de volgende reboot log je automatisch in
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Die Powertoys was niets meer dan een GUI voor registertweaks, alles wat je ingesteld wilt hebben valt met googlen wel terug te vinden en in het register aan te passen.
En met google had je ook deze wel kunnen vinden: meuk: TweakNow PowerPack 2009 1.7.1
En met google had je ook deze wel kunnen vinden: meuk: TweakNow PowerPack 2009 1.7.1
Verwijderd
Er zijn al sinds Vista geen powertoys meer door MS gemaakt. Je zult dus naar 3rd party tools moeten kijken. Omdat het dus over software gaat, een tikje naar CSA.
Heb zelf een hoop getweaked via WinBubbles en UWT 2.0.
Heb ik zelf al mijn windows 7 tweaks mee kunnen regelen behalve de custom icons op libraries
Heb ik zelf al mijn windows 7 tweaks mee kunnen regelen behalve de custom icons op libraries
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Pagina: 1