[Windows 7] XFX Nvidia 7900 GT met twee beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De recentste driver van Nvidia voor m'n 7900 GT krijg ik maar niet werkende.

Het probleem is telkens het tweede scherm die aangesloten is via DVI. Het enige wat ik krijg is een beeld met strepen...
Als ik de oudste driver vanop DVD installeer krijg ik (na enkel foutmeldingen tijdens de installatie) wel gewoon beeld. Alleen draait die driver niet heel stabiel

Heeft het te maken met de soort aansluiting, VGA of DVI?

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Het heeft niet te maken met de soort aansluiting.

De nieuwste Nvidia driver voor m'n 7900 GT kan gewoon niet overweg met twee beeldschermen. Opnieuw hetzelfde probleem dus: één beeldscherm normaal beeld, ander beeldscherm in strepen.

Echt niemand die weet waaraan het ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Heb zelf het gemiep ook wel gehad , dat was toen te traceren richting nview die geen multi monitor profieletje mee kon vinden.
En aangezien ze het er in de windows 7 drivers hebben uitgesloopt, misschien een optie om ff nview.cab uit je nvidia driver pakketje te halen, de inhoud te extracten en dan met de hand nview ff installeren

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hans.Solo schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:25:
Heb zelf het gemiep ook wel gehad , dat was toen te traceren richting nview die geen multi monitor profieletje mee kon vinden.
En aangezien ze het er in de windows 7 drivers hebben uitgesloopt, misschien een optie om ff nview.cab uit je nvidia driver pakketje te halen, de inhoud te extracten en dan met de hand nview ff installeren
:?

Kun je wat meer uitleg geven? Ik ben geen leek, maar ook geen expert! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:09:
[...]
Ik ben geen leek, maar ook geen expert! ;)
Google wel..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hans.Solo schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:25:
Eindelijk nog wat tijd gehad om het uit te testen. Nview handmatig geïnstalleerd enzo.

Helaas geen oplossing. Nog steeds hetzelfde probleem. Eén scherm werkt normaal, het andere scherm blijft ofwel zwart, ofwel komen er enkel strepen.

Als er mensen zijn met andere suggesties, laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand die hetzelfde probleem heeft?
Pagina: 1