Klopt.
Ik kon D3DOverrider niet vinden daarin en ik moet toch iets met overclocken doen? Daar heb ik het niet zo op.
Als je me kunt vertellen wat ik moet, zou ik wel top vinden!
Rivatuner is inderdaad een programma waar je je videokaart mee kan overklokken, maar de D3DOverrider staat hier los van.

De D3DOverrider zorgt er eigenlijk alleen voor dat je VSync en Tripple buffering goed kan aanzetten, want het schijnt dus zo te zijn dat dit niet helemaal lekker gaat met de PES settinngs of je via de Ati drivers.
Als het goed is staat de D3DOverrider in dezelfde map van Rivatuner. Als het goed is staat dat mapje van Rivatuner ergnens in je Start menu van Windows.
Als je die gevonden hebt stel je de D3DOverrider als volgt in:
Start with windows: ON
Zo start het programmaatje gelijk als je de PC opstart en hoef je hem niet elke keer aan te zetten als je PES wil spelen. Als je dit liever niet wil kan je het ook op off zetten, maar moet je dus wel als je PES wil spelen dit weer aanzetten.
Onder het kopje Application profile properties, zie je een lijstje met .exe bestanden staan.
Rechst staat wat er met deze .exe bestand wordt gedaan.
Global zou je in kunnen stellen als:
Apllication detection level: Medium
Force triple buffering: ON
Force VSync: ON
Daarnaast zou je ook een aparte profiel kunnen maken specifiek voor PES, zelf heb ik gemerkt voor mijn problemen dat dit beter werkt. Dit die je door linksonderin van de plus aan te klikken. Je zoekt hierbij de .exe van PES op welke in je program files staat: C: => Program Files => KONAMI => Pro Evolution Soccer 2010 => pes2010. En stel deze ook op dezelfde manier als de Global:
Apllication detection level: Medium
Force triple buffering: ON
Force VSync: ON
Als je klaar bent klik je op het driehoekje rechtsbovenin het scherm. D3DOverrider blijft dan actief en dat is geen probleem. Mocht je het toch uit willen schakelen dan is hij te vinden helemaal rechts op je Windows Start balk. Klik hier op en klik dan op het kruisje rechtsboven.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dit zou moeten werken. Vraag gerust als je ergens vast loopt.
[
Voor 12% gewijzigd door
Regeneration op 22-01-2010 15:39
]